|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dockboots, ikke vanntette?Vi har alltid cherrox. Spesielt eldstemann elsker å gå med de. Minsten har vel ikke så mange prefereanser når det gjelder sko enda. Men han klagde på at at "de blå" støvlene ikke var noe gode å gå tur med. Da jeg foreslo at han heller kunne bruke "de rød" (Docbootsene) sa han at de var gode å ha på. Begge par er i bhg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Dockboots, ikke vanntette?Mine mellomste ville ikke bruke cherrox etter at de hadde prøvd dockboots. Jentungen nekter å gå med vanlige støvler også, hun vil kun ha dockboots når det er vått.
|
|
|
#24 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dockboots, ikke vanntette?Jeg synes Cherrox, Slusher (?) eller Viking Thermo er helt greie, har hatt alle 3. Til Lillebror er kanskje Viking Thermo det alternativet jeg går for i vinter, fordi de er helt vanntette (og varmere enn de andre). Til Storesøster gjentar vi fjorårssuksessen. Tror hun synes de var veldig kjekke. Lette og ta på, og ikke minst: luktfrie!
|
![]() |
|
|