Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Høstens serier/realityprogrammer

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-09, 12:06   #61
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Høstens serier/realityprogrammer

Jeg skal følge med på LA Ink, Miami Ink og hundehviskeren.

Gammel 26-08-09, 12:09   #62
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Mine "must" er Brothers & Sisters og Life on Mars (den britiske), men kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å se altfor mye annet også. Helt sikkert Grey i alle fall. The Street er og en flott serie. House også. Uff, jeg tror vi får selge TVen altså..

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 12:14   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Life on Mars er aldeles fantastisk. Men jeg liker kun den amerikanske (ja har sett begge).

Gammel 26-08-09, 12:23   #64
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt meg denne på nett nå. Så får vi se! Har jo hørt så mye bra om denne serien

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 12:27   #65
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Greys, Desperate Housewives, 90210, The Mentalist, Lipstick Jungle og The Big Bang Theory. Laster ned det meste da, og ser det når det passer seg. Enda godt jeg er sykemeldt!

Gammel 26-08-09, 12:45   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg har bestilt meg denne på nett nå. Så får vi se! Har jo hørt så mye bra om denne serien

Åååh. Siste sesongen er best da, gled deg.

Gammel 26-08-09, 12:48   #67
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Var billig også, på cdon.com.
Så jeg bestiller nok de resterende sesongen også

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 14:23   #68
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lastet ned alle sesongene av PrisonBreak, men jeg kommer aldri i gang med dem. Et prosjekt neste gang jeg er gravid - eller i neste eksamensperiode!

De to jeg lista opp er det jeg skal se på TV. Resten laster jeg ned, og det er så mye at jeg nesten blir litt flau. Hvordan skal det gå nå som jeg er student og ikke kan se to episoder mens ungene sover dagduppen sin?

Gammel 26-08-09, 15:24   #69
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Nei, herlighet. Første sesongen er jo så spennende at jeg trodde jeg skulle tisse på meg og få hjerteinfarkt samtidig. Nå er det bare teit.

Og så glemte jeg det der med Sørgekåpen, den har da gått? Eller, den gikk for lenge siden, og så gikk den igjen nå nylig.

Gammel 26-08-09, 15:31   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Nei, herlighet. Første sesongen er jo så spennende at jeg trodde jeg skulle tisse på meg og få hjerteinfarkt samtidig. Nå er det bare teit.

Hæ? Har du sett den siste sesongen? Den er jo helt sinnssyk, jeg har hatt det sånn som du beskriver i hele den siste sesongen, og venner som har sett det sier det samme. Jeg var nervevrak i siste sesong. Og FOR en slutt da ...

Gammel 26-08-09, 15:49   #71
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

House er så digG!!

Venter på ny sesong nå. Vi samler nemlig..

Gammel 26-08-09, 15:57   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Vi samler også, som regel. Jeg og mannen begynte på House sesong 4 i går, så vi har en haug med episoder foran oss.

Gammel 26-08-09, 15:59   #73
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal sikkert se Greys, og liker jeg det like godt som sist, følger jeg med. Ellers vet jeg ikke om det er noen serier jeg skal se. Jeg likte godt brothers and sisters, men det er vel slutt for et beite. Ellers ser jeg jo gjerne de vanlige fredagsprogrammene; Skavland er vel tilbake, Senkveld, Golden Goal og sånt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 00:50   #74
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Hæ? Har du sett den siste sesongen? Den er jo helt sinnssyk, jeg har hatt det sånn som du beskriver i hele den siste sesongen, og venner som har sett det sier det samme. Jeg var nervevrak i siste sesong. Og FOR en slutt da ...

Jeg antar at det er den siste som går på TV3 nå, og så langt er den et eneste stort gjesp.. Men for all del, det må GJERNE ta seg opp!!

Gammel 27-08-09, 02:42   #75
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh åh Frustrerte fruer sesong 6 begynner også neste måned i USA.

Iset eller andre, har dere noen bra amerikansk side der man ser hva som går på TV. Vi får et TV-bilag med avisen, men det er rimelig kjedelig sort/hvitt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 09:15   #76
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Pelen: denne er uvurderlig, jeg er inne på den hele tiden:

http://www.pogdesign.co.uk/cat/08-2009

Alle de som har oransje skrift er 1. episode i en ny sesong. Så det er ganske oversiktelig når det gjelder nye serier/nye sesonger.

Gammel 27-08-09, 17:07   #77
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pelen: denne er uvurderlig, jeg er inne på den hele tiden:

http://www.pogdesign.co.uk/cat/08-2009

Alle de som har oransje skrift er 1. episode i en ny sesong. Så det er ganske oversiktelig når det gjelder nye serier/nye sesonger.

Takk, den så veldig bra ut!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 17:40   #78
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Er Greys på mandager? Har ikke fått med meg det jeg. Typisk, siden jeg endelig har begynt å følge med på lipstick jungle. Samme tid sikkert. Skal TV2 sende noe annet bra på tirsdagene da?

Gammel 27-08-09, 18:03   #79
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser bare House.

Gammel 27-08-09, 19:09   #80
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er House? Jeg har aldri sett det, men vurderer å bestille en sesong siden dere skryter sånn av det.

Jeg skal se Grey's, det er det eneste som er sikkert. Men jeg kommer nok til se mere, må bare sette meg inn i hva som sendes.
Kjenner jeg gleder meg til mørke høstkvelder med god TV-underholdning.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.