|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Bokanbefaling: Havets katedralJeg er selvfølgelig dypt og inderlig indignert ovar at alle andre ikke mener det samme som meg
|
|
|
#22 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokanbefaling: Havets katedral
Ja, dette blir spennende da. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Off the map.
|
Sv: Bokanbefaling: Havets katedralPolyanna- jeg synes det er fint at man får fram både plusser og minuser.
|
|
|
#24 |
|
Unik
|
Sv: Bokanbefaling: Havets katedralEg var ikkje så overbegeistra for denne boka. Den minna meg om noko som eg hadde lest før. Nemlig Stormenes tid til Ken Follett. Sjølv om den eine foregår i Spania og den andre i England så syntes eg dei minna om kvarandre.
|
|
|
#26 |
|
Ser flere sider enn..
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokanbefaling: Havets katedralNå har jeg lest de første 230 sidene av boka på 680 sider. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Off the map.
|
Sv: Bokanbefaling: Havets katedralden fortsetter nok ganske likt. Liker du den ikke til nå, så tror jeg ikke du liker den. Det er ikke noe spesielt 'klimaks' i boka, heller flere små. Det er rett og slett fortellingen, og den liker man eller ikke.
|
|
|
#28 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Bokanbefaling: Havets katedralNå vet jeg ikke hvor langt du er kommet i historien, men for meg begynner det virkelig å fenge når Bernat overtar som hovedperson.
|
|
|
#29 |
|
Går videre
|
Sv: Bokanbefaling: Havets katedralJeg syntes det var deilig sengelektyre, orker ikke alt for dype bøker på senga, lett underholdning der man drømmer seg bort.... til søvnen.
|
|
|
#30 |
|
Ser flere sider enn..
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokanbefaling: Havets katedralLeste den ferdig, jeg. |
|
|
|