|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Hvis du vil lage noe selv, har tovede sitteunderlag med en liten hempe vært en suksess hos mine bestemødre. Det henger i gangen, og så kan de ta det med ut (på tur). Pulsvarmere er også populært.
|
|
|
|
#22 |
|
Off the map.
|
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Min bestemor fikk nesten alltid undertøy til jul. Det var det min mor som fikset, det eneste jeg vet er at det var svære ting og at det som regel var innkjøpt på Sparkjøp.
|
|
|
#23 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Min bestemor på 91 år elsker fleecejakker. Nå er hun på østlandet på ferie, og kunne stolt vise frem sin nye turkise fleecejakke uten hette. (noe hun poengterte siden hun jo egentlig har noen fra før også... mest sannsynlig med hette)
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Håndkrem, hudkrem, parfyme eller time til fotpleie. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Min bestemor og bestemoren til min ex fikk spesielt god kaffe eller te, begge fikk elektrisk fotvarmer og flere ganger ga vi bort gavekort på hudpleie/fotpelie.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Rørospledd. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?God sjokolade er alltid en slager hos mine besteforeldre.
|
|
|
#29 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?
Det ønsket bestemor seg av søstersen hver eneste jul. "vældi' go derre trusan sjø'"
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Jeg har tenkt meg om. Alle "godt voksne" jeg har kjent med ett unntak har likt å få gaver som konsumeres og helst av det flytende slaget. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Jeg pleier å bake kake til farmor når hun har bursdag, hun har absolutt alt hun trenger. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Min mormor ble 100 år i vinter, og fra oss fikk hun ganske enkelt en stor ballongbukett (vi hadde stor fest, så vi visste det ble nok av andre gaver), og huns syns den var SÅ sprek! Ungene malte et maleri (med oljemaling og skikkelig lerret), og det ble hun og SÅ glad for. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Da farmor ble 80 pusset vi opp leiliheten hennes. Alle barnebarna hjalp til, det var fellesgave fra oss. I selskapet fikk hun fargekart og pensler, resten ordnet vi mens hun var på ferie.
|
|
|
#37 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Bursdagen var i dag, og vi endte med et Rørospledd. Dyrt, men veldig fint!
|
|
|
#39 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Så det var ditt tips, aC! Takk for det.
|
|
|
#40 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Bestemor blir 90, hva gir jeg henne?Jeg har gitt abonnement på både Familien og Hjemmet med stort hell. Ellers ønsket hun seg alltid nye klipsøredobber, så det var bankers! Husker jeg fant noen veldig fine hos David Andersen en gang, de fikk hun komplimenter for på eldretreffene.
|
![]() |
|
|