Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du sett Saddam-videoen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Har du sett hengingen av Saddam?
Ja 26 18,06%
Nei 118 81,94%
Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-07, 00:00   #10
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett Saddam-videoen?

Jeg synes du er modig som setter ord på noe få tør å vedkjenne seg.
Det er vel ikke slik at man har LYST til å se. Eller at man koser seg ved synet.

For meg er det litt sånn følelse av å ikke klare å dra til seg øynene. Av å se og angre på det etterpå. Av å ikke klare å bare gå forbi når det skjer noe grusomt.

For min del kommer kontroll inn her. Jeg tillater meg ikke å se på det. Fordi det for meg ville vært galt og et syn jeg ikke vil ha på netthinnen. Jeg ville ikke ha likt å ha vært av de som har sett heller. Jeg ville sannsynligvis ha følt meg som en kikker i et menneskes dødsøyeblikk. Men at det var en impuls der som jeg måtte motstå skal jeg ikke legge skjul på. Jeg vet ikke helt hva den impulsen handler om. Kanskje det er noe med at det er en stor og omdiskutert greie og at man i et nyhetssamfunn gjerne vil ha med seg alt?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.