|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Vinterferien er nok best. Men jeg har vært på Gran Canaria mange ganger i jula og har bare opplevd en tur med dårlig vær. Men da var det dårlig vær der hele den vinteren. (2004/05) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Off the map.
|
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Men hvis en er der på vinteren er det også fint å bruke tida på å få sett seg litt om. Noe det kanskje føles for varmt til om sommeren.
![]() |
#23 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?
Tanken om å reise til Kanariøyene utenom ferier slo deg ikke en gang?
![]() |
#24 |
|
Omtrent sånn hadde vi det på Lanzarote i fjor i slutten av november også (fikk 1,5 dag på stranda). Året før derimot, på samme tid, hadde vi 25 grader og strålende sol hver dag. Det varierer med andre ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
En som trener
|
Jeg har faktisk hele tiden tenkt at i år er vår siste sjanse til å evt utvide utover vinter- eller påskeferie, siden Storebror begynner på skolen til neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Desember eller februar er hipp som happ hva angår været på Gran Canaria i hvert fall. Gran Canaria (sydsiden) er mest værsikkert av øyene.
![]() |
#27 |
En som trener
|
Takk for svar, alle sammen! Jeg begynner faktisk å helle mot å ta det rundt påske, for å være sikrere på fint vær. Er litt fristet til å bo på dette hotellet (siden det meste er utsolgt på SunWing-resortene). Noen som har vært i Las Meloneras? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Det hotellet var ikke ferdig når jeg var der nå i sommer. Det ser VELDIG bra ut. Jeg lå på Lopesan Costa Meloneras og det ligger rett over gata for dette. Jeg synes det er veldig fint der. Flott strandpromenade, endel butikker og spisesteder. Det hotellet jeg var på ligger finere til synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
En som trener
|
Høres bra ut! Jeg liker strandpromenader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]() Sv: Når er det mest værsikkert på Kanariøyene?Jeg har vært på Lopesan Costa Meloneras to ganger og jeg liker dette området veldig godt. Alle gangene vi har vært på Gran Canaria må vi alltid dra ned dit. Da tasser vi rundt og spiser mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|