Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kjøpe-Mac-hjelp

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-09, 00:58   #1
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpe-Mac-hjelp

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Batteritiden ville jeg tatt med en klype salt, det avhenger litt av hva du bruker mac'en til.

Jeg har en 15'' og syns ikke en bærbar skal være større. Men på jobben har jeg ekstra skjerm som jeg kobler den til (+ tastatur og mus).

Definitivt. Skulle jeg på min MBP 15" ha tiden Apple oppgir må det være hvis jeg deaktiverer Bluetooth og wlan, redusere skjermlyset og bare la maskinen stå å gjøre *ingenting* ;-)

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 11:26   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe-Mac-hjelp

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Definitivt. Skulle jeg på min MBP 15" ha tiden Apple oppgir må det være hvis jeg deaktiverer Bluetooth og wlan, redusere skjermlyset og bare la maskinen stå å gjøre *ingenting* ;-)

Det er den aller nyeste modellen? Jeg tviler ikke på at Apple overdriver batteritiden noe, men jeg fikk kloa i den nyeste MBP-en i juni, og de har virkelig forbedret batteritiden. Og jeg har sett tester som sier at Apple har ordene i behold: http://mac1.no/artikkel/8014/batteri...som-apple-sier

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.