Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nøstebarn øker prisene!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-09, 20:42   #21
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nøstebarn øker prisene!!

Altså, jeg har ribbebukser og gensere og fleecen til ungene, men det blir ikke så utsatt for slitasje som trøyer, bodyer og strømpebukser. Jeg synes nøstebarnklær er vidunderlige, men det er ikke forbruksvare hos oss.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 10:56   #22
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nøstebarn øker prisene!

Jeg elsker nøstebarn.
Ullundertøyet har vi gått bort fra, jeg må ha ull som tåler 40 grader i maskinen.
Vi brukte nøstebarn undertøy fra nyfødt til to år da gikk vi over til vaskemaskinull. Bare møkkesegutperioden er over akter jeg å gå tilbake til nøstebarn undertøyet igjen.

Men mellomlaget handler jeg hos nøstebarn. Jeg elsker ullfleecen og bruker den flittig i hele vinterhalvåret, hadde ikke kunnet være foruten. Barnehagen skryter hemningsløst av den ulla.

Forøvrig har jeg alltid vasket all nøstebarnull i maskinen på ullprogram uten noen som helst synlig "skade" på plaggene, så det MÅ ikke håndvaskes om man har god maskin.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 11:17   #23
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har en ullribb bukse som skal selges hvis noen er interessert. Tror størrelsen er 86, men skal sjekke..... (kommer meg ikke inn på salgssidene ennå.....)

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 12:42   #24
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

har en ullribb bukse som skal selges hvis noen er interessert. Tror størrelsen er 86, men skal sjekke..... (kommer meg ikke inn på salgssidene ennå.....)

ja takk!!

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.