|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#562 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annet
Det er vanskelig å svare på, jeg har travle uker foran meg på mange måter. Ca en mnd, kanskje litt mer. Håper jeg får laget alle selebukser på en gang.
|
|
#564 |
|
Lett rørt
|
Da vil jeg gjerne bestille en, om du tar imot bestillinger allerede nå. Ikke noe problem og vente.
|
|
#567 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetHelt rå på dette du |
|
|
|
|
#568 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetHm. Jeg trodde jeg hadde svart deg Neados. Det er desverre ikke mulig å bestille noe en liten stund fremover, jeg har så mye å gjøre at jeg må ha bestillingsstopp en stund.
|
|
#569 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetNy brennemanet!
|
|
#570 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetDette settet skal til lillebroren til hun som er så heldig å få kjolen over her. Han er en nydelig kar og heter det samme som oldefaren til mine barn. Settet er laget i str 2 år. Bortsett fra fargene, har jeg fått frie tøyler. Etter litt leting på jakt etter turkist stoff, endte jeg opp med et mønstrete stoff fra et sengesett fra Kid. Inspirert av et par sokker som Lillebror har, med tog på, måtte jeg finne frem skisseboken min og tegne tog og vogner. Jeg synes det ble en artig effekt med applikasjonen, som om at den kjører rundt og rundt på genseren. Siden det ble så mye detaljer på genseren har jeg valgt å lage buksen helt enkel. Togpipen lager røyk, eller i dette tilfellet, knapper i forskjellige størrelser og blåtoner.
|
|
#573 |
|
Passiv
|
|
|
|
#575 |
|
Passiv
|
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetSå utrolig flink du er LilleLeo. Den joggedressen var jo nesten til å dø for!! :vilah: |
|
|
#580 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mine poser, barneklær og diverse annetOk. Håper du gir meg et hint, når du begynner ta bestillninger igjen. |
|
|
![]() |
|
|