Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Frysing av hjemmelaget fiskegrateng?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-07, 13:49   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frysing av hjemmelaget fiskegrateng?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg pleier å lage mange posjoner fiskegrateng om gangen jeg, ikke noe verrre enn å lage en posjon synes jeg. (:kjærringemne: )

Hva slags form fryser du det i? Har du sånne engangsformer av aluminium, eller bruker du ildfaste former?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Hvis den steikes fra tint form, tar det ca 20 minutter i ovnen tror jeg..

Da må du lage mye mindre gratenger enn jeg gjør. Min tar det minst 45 minutter å steke når jeg lager og steker den på samme dag, men jeg pleier å lage den i en høy, rund "suffleform". Hvis jeg hadde laget dem i samme typen form som de ferdigkjøpte kommer i, ville det jo tatt mye kortere tid. Kanskje jeg skulle investere i noen slike.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.