Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kasterunde!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-07, 23:35   #61
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kasterunde!

Kan man bruke blå kajal altså?

Mine må være fra tidlig 90 tall

Men jeg var ikke kjent for å sminke meg daglig, og nå bruker jeg kun mascara (daglig).

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 23:38   #62
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på 80-tallsparty om noen dager :noterer flittig:.

Jeg lider forøvrig av det-er-jo-LITT-igjen-i-den-gamle-mascaraen-selv-om-jeg-har-begynt-på-den-nye-for-lenge-siden-syndromet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 23:39   #63
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Elnett hårspray, den minner meg om svigermor. Veldig, veldig viktig og ikke slippe barna inn på badet, etter at hun har fikset sveisen. Da er det nemlig rene gasskammerset der inne .

I morgen skal jeg kaste ting og tang, på våre to bad. Har aå lyst til og pælme ut alle badelekene, til de to yngste. Hadde vel blitt ramaskrik, om jeg hadde gort det.

Gammel 03-01-07, 00:36   #64
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres ut som en smart ting å gjøre. Vil nok ikke kaste alt som ikke er brukt siste året, men ha det som utgangspunkt. Jeg er lite flink til å kaste, men når jeg er hos moren min så klør det i fingrene etter å kaste alt gammelt som er fra i alle fall 80- og 90-tallet.

Blir parfyme ubrukelig når den er over 1 år? Den gjør den vel ikke håper jeg siden jeg har ei helt ny flaske stående som er to år gamme allerede. Så ofte bruker jeg ordentlig parfyme. Og mensen har jeg vel bare hatt noen få ganger de siste 5 årene, så går bind ut på dato? Har jo det lageret. Kan jo få bruk for det igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 08:37   #65
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Parfymen bør nok stå i kjøleskapet, dersom du bruker årevis på å bruke den opp. Den blir ikke dårlig, men vil nok miste noe duft etterhvert, vil jeg tippe. Bind kan du også beholde.

Min svigermor bruker Elnett (MYE) og føner og styler litt som Eli Hagen. Vi snakker HØYT hår.

Gammel 03-01-07, 10:16   #66
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg er lite flink til å kaste, men når jeg er hos moren min så klør det i fingrene etter å kaste alt gammelt som er fra i alle fall 80- og 90-tallet.

For en fantastisk idé du har satt meg på. Jeg skal bytte med mamma! Jeg kaster hennes ræl, og hun mitt. Hurra, det blir bra.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 13:43   #67
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er stolt av å kunne si at jeg er FLINK til å kaste. Til tider litt FOR flink.

Den deodoranten med pels het Alexandra, og jeg husker jeg kjøpte den til mamma i julepresang for..tja..100 år siden. Jeg synes den var såååå elegant. Grå plysj, gullhette og gullskrift. Hvordan den luktet spilte jo ingen rolle. Den gjorde dypt innhugg i julegavebudsjettet mitt, som den gang var kr. 100. Tror den kostet 39,90.

Elnett bruker jeg faktisk ennå. Om sveisen skal holde seg der den skal. Den ble faktiskt best i test i Woman eller Henne for ikke så lenge siden. Så det såh. ;knegg: Men jeg tror også den kan egne seg til en "instant" ansiktsløftning. Den holder jo absolutt alt på plass.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 15:34   #68
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle ikke jeg rydde i baderomsskapene denne uka og?

Ellers er jeg som Kula; flink til å kaste (til mannens store fortvilelse )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 13:56   #69
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tok en skikkelig ryddings i går kveld, og jammen fant jeg ikke både det ene og det andre som har vært savnet. Det skapet er symtomatisk for hvordan resten av huset er. Veldig ryddig på overflaten, men ikke det spor systematisk om man åpner skap og skuffer.

Jeg fant et barneslips som guttene savnet til juletrefesten torsdag, badebuksen til M, en del astmamedisiner som jeg trodde vi var tomme for og derfor har hentet mer av, en øse (!) og en haug med kremer og sminke jeg aldri bruker.

Hvorfor kjøper man en haug sminke når det eneste en føler seg vel med er mascara og kajal?

Jaja, nå er det ryddig.

Men jeg har et skap på mitt gamle pikerom som inneholder en flaske Pioson, som, om den ikke luktet gift før, nå sikkert lukter grusomt. (Et naturlig parfymevalg når man er 12! ), saba selfsit, Isadora sminke og et hav av lekre plastsmykker.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 14:01   #70
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Da jeg la eskene julepynt inn på loftet, fant jeg en gammel veske. Den brukte jeg nok i tidlig fjortisår. I den lå en ferskenfarget leppestift fra Adelsten, og en liten flaske med min den gang favorittparfyme. Tresor!

Her er det som oftest ryddig, men har en del rot i skuffer. Det påpeker svigermor hver gang hun er her. Her må dere rydde, oi for et rot det er i disse skuffene!

Gammel 07-01-07, 15:41   #71
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Da jeg la eskene julepynt inn på loftet, fant jeg en gammel veske. Den brukte jeg nok i tidlig fjortisår. I den lå en ferskenfarget leppestift fra Adelsten, og en liten flaske med min den gang favorittparfyme. Tresor!

Her er det som oftest ryddig, men har en del rot i skuffer. Det påpeker svigermor hver gang hun er her. Her må dere rydde, oi for et rot det er i disse skuffene!

Å, den brukte jeg også! Den var nyyydelig, syntes jeg!

Min svigermor er mye mer rotete enn meg, og samtlige av hennes skuffer og skap bærer preg av at hun er lite systematisk, det er stapp, stapp, stapp og prøve å få døra igjen uten at noe faller ut og håper på at ingen åpner opp.

Gammel 07-01-07, 15:49   #72
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsket også Tresor, men nå syns jeg den er litt lett kvalmende. Kjenner den alltid igjen hvis noen har den på seg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 16:26   #73
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Date og Alexandra, det var kjente greier... og Young Yellow.

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Mascaraen skal vel byttes ut etter 3 mnd.

I så fall kan jeg bare kjøpe meg en ny hver gang jeg skal sminke meg, og så kaste den etterpå.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:55   #74
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Årsgammel kosmetikk!
Minner meg om skapene til min mor.

Hos meg kastes det ofte. Eller det brukes opp. Alltid ny solkrem til ny sesong. Mascara bytter jeg vel etter en drøy måned. Nei, ingenting harskt og gammelt her, har ikke plass heller.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:39   #75
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg elsket også Tresor, men nå syns jeg den er litt lett kvalmende. Kjenner den alltid igjen hvis noen har den på seg.

Jeg liker den ennå jeg og bruker den av og til nå også.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 00:07   #76
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg syns den lukter godt på andre fortsatt, men jeg tok den på meg i et parfymeri en gang i fjor, og da kjente jeg at jeg liksom var "ferdig med den". Men jeg har brukt opp mange flasker Tresor i mitt liv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 01:13   #77
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ler jeg så jeg nesten griner. Skjønte ikke bæret av "pelsdeodorantene" dere snakket om; var sikker på at dere mente INTIMSPRAY!

Skulle egentlig bare innom og takke Mim for tipset. Idag ble en hel søppelsekk båret ut fra voksenbadet (og det var tilogmed bare min andel av skapene...) Fy så mye gammalt dritt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 08:03   #78
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

det er stapp, stapp, stapp og prøve å få døra igjen uten at noe faller ut og håper på at ingen åpner opp.

Er jeg din svigermor!???

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 15:16   #79
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg lider forøvrig av det-er-jo-LITT-igjen-i-den-gamle-mascaraen-selv-om-jeg-har-begynt-på-den-nye-for-lenge-siden-syndromet.

Der fikk jeg også endelig en diagnose. Men akkurat nå er det faktisk snart tomt for såper i dusjen (shampo, balsam og dusjsåpe - så snart kan jeg kose meg med innkjøp).

Ellers tror jeg at jeg skal kikke litt mer på de der flyladytingene, men jeg skjønte aldri helt hva trinn to var, men vasken min er rein altså!

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 15:28   #80
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Er jeg din svigermor!???

Var det så vel....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.