Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Den offisielle FP-vinen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-09, 21:01   #201
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Skål for brudeparet!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:01   #202
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja, nå kan vi synge.

Gammel 29-08-09, 21:02   #203
Slettet bruker
Passiv

Standard

Da synger vi. 1, 2, 3:

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:05   #204
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Mannen kom inn i stua mens jeg sang for full hals, han mente det var nok vin på meg i kveld. :eier ikke sangstemme:

Gammel 29-08-09, 21:07   #205
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg sang innmari lavt. Pubertetstassen har kompiser her.

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:07   #206
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg skal legge ungene før vi tømmer flasken og spiser tapas.

:syngerHøytOgIherdig:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:07   #207
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, åh, åh! Jeg er ikke klar ennå! Men jeg skåler i ånden! Gratulerer, Mim!

Nå skal jeg ta på meg lilla strømpebukser og åpne vin!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:13   #208
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sånn, nå må bare vinen bli kald...

Gammel 29-08-09, 21:20   #209
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir gjerne med å skåler, men ikke i valgte vin.

Spent på hvordan dere syns den smaker, men billig rødvin med skrukork, som må settes i kjøleskap for å få rett temperatur er ikke en vin jeg ville ofret så mye som ett blikk på polet. Når det gjelder polvarer, er jeg gjerne en snobb.

Den rødvinen jeg blir med å skåler for mim med, er en rødvin fra rioja i spania til en pris som ligger omtrent 300 kroner over fp-vinen. Ikke av de dyreste vinene, men veldig god.

Jeg har rosalilla sko på meg. Det hjelper vel litt?

Stor skål for Madam Mim

:hever glasset:

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:32   #210
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Da er barnet i seng, og jeg har cola i glasset.
Skål for Madam Mim!

Gammel 29-08-09, 21:32   #211
Kallisti
Apfel der Zwietracht

Kallisti sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
Kallisti er populærKallisti er populærKallisti er populær
Standard

Skål i saft! Jeg har spylt av meg podens oppkast og ligger i sengen MED grådig fine sko på. På tide at noen oppdaterer bildene på bloggen.

Gammel 29-08-09, 21:33   #212
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kallisti -

Skål ja.

Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:37   #213
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

pippimamma: her har vi ca 24 grader i stua året rundt (ufrivillig), så alle viner må kjøles ned her i gården.

Nå har jeg tatt èn slurk, og den var jammen lettdrikkelig, det skal den ha. Skål!

Gammel 29-08-09, 21:38   #214
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skål ja! Jeg klarte selvfølgelig ikke komme meg på polet for å kjøpe lillavinen, men skåler i noe spansk.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:39   #215
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Standard

Pippimamma: Det er da ikke så unaturlig at en rødvin skal servers ved 16-18 grader? Jeg kjøper sjelden skrukorkviner selv, men det var ikke helt greien her heller. Forøvrig er det mange gode rimelige viner der ute, jeg har også smakt dårlige viner til flere hundre kroner, prisen er nødvendigvis ikke en fasit på at vinen er god.

Skål!

Gammel 29-08-09, 21:42   #216
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ceriserosa sandaler og skåler i Ripassa. Hurra for brudeparet!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:43   #217
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Prisen har ikke alltid alt å si nei. Jeg synes forresten den råsa Portal-flasken var et festlig innslag for en passende anledning. Har ikke smakt den enda, får ta et glass litt senere om formen tilsier det.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 21:55   #218
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Heller skrukork enn korksmak og biter i vinen.
Skal finne noe å skåle med så fort jeg tillater meg å tro at terroristen sover.

Gammel 29-08-09, 22:03   #219
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Standard

Da skal jeg se film med mannen i mitt liv.
I den anledning pakker jeg bort vinen og tar frem en smirnoff ice sammen med chips og dipp.

Gammel 29-08-09, 22:05   #220
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det her det er fest?
Jeg skåler i Tropicana Mandarin Morning og har ellers Dum Dum Boys live som bakgrunnsmusikk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
råsa bryllupsfest

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.