|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den offisielle FP-vinen
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenDa synger vi. 1, 2, 3: |
|
|
|
#205 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenJeg sang innmari lavt. Pubertetstassen har kompiser her. |
|
|
|
#209 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den offisielle FP-vinenJeg blir gjerne med å skåler, men ikke i valgte vin. |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Apfel der Zwietracht
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Den offisielle FP-vinenSkål i saft! Jeg har spylt av meg podens oppkast og ligger i sengen MED grådig fine sko på. På tide at noen oppdaterer bildene på bloggen.
|
|
|
#212 |
|
Passiv
|
Sv: Den offisielle FP-vinenKallisti - |
|
|
|
#213 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Den offisielle FP-vinenpippimamma: her har vi ca 24 grader i stua året rundt (ufrivillig), så alle viner må kjøles ned her i gården.
|
|
|
#215 |
|
er her
|
Sv: Den offisielle FP-vinenPippimamma: Det er da ikke så unaturlig at en rødvin skal servers ved 16-18 grader? Jeg kjøper sjelden skrukorkviner selv, men det var ikke helt greien her heller. Forøvrig er det mange gode rimelige viner der ute, jeg har også smakt dårlige viner til flere hundre kroner, prisen er nødvendigvis ikke en fasit på at vinen er god.
|
|
|
|
#217 |
|
godt brukt
|
Sv: Den offisielle FP-vinenPrisen har ikke alltid alt å si nei. Jeg synes forresten den råsa Portal-flasken var et festlig innslag for en passende anledning. Har ikke smakt den enda, får ta et glass litt senere om formen tilsier det. |
|
|
|
|
|
#219 |
|
er her
|
Sv: Den offisielle FP-vinenDa skal jeg se film med mannen i mitt liv.
|
|
![]() |
| Emneord |
| råsa bryllupsfest |
|
|