Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Den offisielle FP-vinen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-09, 08:53   #261
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Er den helt fin som i grei nok, eller helt fin som i veldig god?

Jeg føler snart at jeg vil teste vinen selv. Men, har smilefjes vondt i hodet pga vinen, eller andre ting? Jeg får migrene av rødvin med for mye garvesyre.

Jeg fikk vondt i hodet på grunn av gåen nakke, den har vært sånn en uke så vinen var nok ikke synderen.
Tjorven, jeg er enig i at den ihvertfall er verdt prisen sin. Det skal være dårlig for å ikke være verdt åtte kroner.

Den var best litt nedkjølt, seksten grader var helt klart et must. Også var det en fin oppkjøringsvin ja. Selv foretrekker jeg blytunge viner hvor det damper syregasser av glasset så den fikk litt lite smak for meg. Men på den annen side - de vinene drikker jeg sjelden i flaskevis, denne kan man godt gå på fylla med.

Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:25   #262
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh herregud, først NÅ - først en dag etter at vinen er ferdig fortært - tok jeg poenget med navnet på flasken/FP-"offisielL" vin.

Ikke bare at den var råsa nei. PORTAL. Sjezes. og

Jeg kan være så ufattelig treg av og til.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:29   #263
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh herregud, først NÅ - først en dag etter at vinen er ferdig fortært - tok jeg poenget med navnet på flasken/FP-"offisielL" vin.

Jeg er faktisk like treig! Halloooo, lizzom!

Var altfor opphengt i den rosa fargen. :rorotilfiskeskjær:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:43   #264
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ærremulig?

Kanina - det var jo derfor vinvalget til datteren din var så perfekt til foreldrePortalen.

Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:57   #265
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du tuller nå, eller?

Det er jo Kløver som har valgt den, men jeg trodde liksom at det var fordi navnet også passet så bra.

Sist redigert av Tjorven : 31-08-09 kl 15:33.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 15:32   #266
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Dere er jo søte, da!

Gammel 31-08-09, 15:40   #267
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ærremulig?

Tydeligvis!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Du tuller nå, eller?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dere er jo søte, da!

Nei, seriøst, jeg tenkte ikke på navnet egentlig. Jeg husker aldri navn på viner uansett, så jeg gidder ikke bry meg med å legge merke til dem :hver nye vinopplevelse er en fest:

(Men, over til det som virkelig betyr noe):
Jeg venter og venter på støvlettene, nå står det at de er innlevert postkontoret i Bergen, og forventet ankomst er torsdag! :skingrestemme: Hva er dette her for noe? C-post??

Gammel 31-08-09, 15:51   #268
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kanina - de er uansett for trange. Jeg tror ikke jeg orker å pine meg til å forsøke å gå dem inn. :snufs:

Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 16:10   #269
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken størrelse er de i, SF?

Gammel 31-08-09, 16:13   #270
Slettet bruker
Passiv

Standard

De er i 41.

Litt store på lengden, men relativt smale.

Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 16:14   #271
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt for store.

Gammel 31-08-09, 16:16   #272
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Kanina - de er uansett for trange. Jeg tror ikke jeg orker å pine meg til å forsøke å gå dem inn. :snufs:

Jeg har lange smale føtter. Er jo ikke kanin for ingenting! :leverihåpet:

Gammel 31-08-09, 16:21   #273
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har lange smale føtter. Er jo ikke kanin for ingenting! :leverihåpet:

Da skulle de sitte perfekt på deg.

Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 16:46   #274
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var i bryllup på lørdag, og skålte høyt og tydelig for brudeparet Mim og Tromme. Fikk ganske mange skeive blikk.

Gammel 31-08-09, 16:50   #275
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg var i bryllup på lørdag, og skålte høyt og tydelig for brudeparet Mim og Tromme. Fikk ganske mange skeive blikk.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 10:03   #276
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

av Missa og Kanina, også humrer jeg litt av nabojenta også.

Gammel 02-09-09, 11:24   #277
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk vondt i hodet på grunn av gåen nakke, den har vært sånn en uke så vinen var nok ikke synderen.
Tjorven, jeg er enig i at den ihvertfall er verdt prisen sin. Det skal være dårlig for å ikke være verdt åtte kroner.

Den var best litt nedkjølt, seksten grader var helt klart et must. Også var det en fin oppkjøringsvin ja. Selv foretrekker jeg blytunge viner hvor det damper syregasser av glasset så den fikk litt lite smak for meg. Men på den annen side - de vinene drikker jeg sjelden i flaskevis, denne kan man godt gå på fylla med.

Det var billig.

Jeg har ikke rukket innom polet ennå, men skal gi vinen en sjanse. Åtte eller åtti kroner er uansett så billig at det ikke vil føles som penger ut av vinduet hvis den smaker helt forj***ig.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:26   #278
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er en liten mulighet for at den kanskje koster noe mer enn åtte kroner.

Den kan jo uansett brukes i saus hvis du ikke liker den.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:27   #279
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Den var forresten god sammen med sjokolade, dagen derpå.

(...og nå har støvlettene mine kommet, så nå blir det spennende i ettermiddag, om de passer! )

Gammel 02-09-09, 11:35   #280
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er en liten mulighet for at den kanskje koster noe mer enn åtte kroner.

Den kan jo uansett brukes i saus hvis du ikke liker den.

Ja, saus kan den brukes til, selvfølgelig. Men jeg må smake først og er den god så blir det ikke noe igjen til saus.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
råsa bryllupsfest

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.