Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE C905 eller SE W995?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-09, 12:38   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE C905 eller SE W995?

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Derfor blei valget mitt som det blei. Eg ville ikkje ha ein mobil der eg ergra meg over tastane heile tida.

Godt poeng.

Testen på Amobil var ikke så dum nei. Det er wlan på den også sant? Sånn at man kan koble seg opp til trådløst nett? Og så er det sånn bildeoverføring til blogg?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:44   #2
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Godt poeng.

Testen på Amobil var ikke så dum nei. Det er wlan på den også sant? Sånn at man kan koble seg opp til trådløst nett? Og så er det sånn bildeoverføring til blogg?

På W995 ja

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 12:50   #3
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har hatt min W995 i ca 2 uker, og er foreløpig veldig fornøyd. Bildekvaliteten har ikke akkurat imponert meg, men den er grei nok. Bakdelen er at blitsen enten er automatisk eller av. Den kan ikke tvangsstyres på. Litt merkelig det der, men sånn er det nå.

Som musikkspiller er den helt glimrende, og den er lett å navigere rundt i. Men det tar nok en stund til før jeg har funnet ut av alle mulighetene man faktisk har med denne tlf.

Gammel 31-08-09, 12:56   #4
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg har hatt min W995 i ca 2 uker, og er foreløpig veldig fornøyd. Bildekvaliteten har ikke akkurat imponert meg, men den er grei nok. Bakdelen er at blitsen enten er automatisk eller av. Den kan ikke tvangsstyres på. Litt merkelig det der, men sånn er det nå.

Som musikkspiller er den helt glimrende, og den er lett å navigere rundt i. Men det tar nok en stund til før jeg har funnet ut av alle mulighetene man faktisk har med denne tlf.

Men syns du at blitsen kommer på når man trenger det da? Det gjør den nemlig ikke på Nokiaen min. Der løser den seg forøvrig også ut etter at bildet er tatt.

Jeg har jo en iPod jeg bruker til musikk, men det kunne vært greit å ha musikk på telefonen når jeg skal ut å trene, så slipper jeg å dra på mer enn nødvendig. Mobilen har jeg jo alltid med liksom.

Kan man laste inn musikk fra iTunes på den tro?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 19:49   #5
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Men syns du at blitsen kommer på når man trenger det da? tro?

Foreløpig har den gjort det i allefall. Og det er klart det er en fremgang fra min SE K610i, den hadde ikke blitz i det heletatt.

Jo forresten, min W995 er også rød.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.