Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 15:28   #21
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forumfjas

Det er mindre fjas i forumet, og det er synd. For meg har en av de beste sidene ved FP vært den herlige blandingen av seriøsitet og humor, og det faktum at omtrent alle tråder kunne ende opp med hva-som-helst.

Gammel 01-09-09, 15:30   #22
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvis jeg skal være helt ærlig så er jeg litt redd for at FP-forumet ender opp litt sånn ordinært mammaforumaktig hvis humoren og det sære og spesielle forsvinner inn i lukkede blogger. Og det ramler inn mye rart (beklager, ikke meninga å støte noen ) gjennom linker i VG og dets like via link-i-første-innlegg-politikken. Det er fordi jeg er glad i FP at jeg sier dette, ikke for å være slem eller noe. :forsikrer:

JAAA! Jeg har bare tilgang til de åpne bloggene (kanskje fordi jeg leser mer enn jeg skriver :skjerpe seg og jeg synes det er kjempesynd at all moroa flytter inn i de lukkede bloggene. Det er noe med særpreget som har vært på FP.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 15:32   #23
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

JAAA! Jeg har bare tilgang til de åpne bloggene (kanskje fordi jeg leser mer enn jeg skriver :skjerpe seg og jeg synes det er kjempesynd at all moroa flytter inn i de lukkede bloggene. Det er noe med særpreget som har vært på FP.

Du har adgang til min. Men den er så åpen at den nesten ikke er for lukket å regne - jeg vil bare at den ikke skal være synlig for Google, og gleder meg til ny bloggfunksjonalitet (som forhåpentligvis gjør det mulig å gjøre bloggen tilgjengelig for alle registrerte FP-brukere i én operasjon).

Gammel 01-09-09, 15:39   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Din bloggtøs, Skilpadda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 15:40   #25
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Fjas er griseviktig.

Gammel 01-09-09, 15:45   #26
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Din bloggtøs, Skilpadda.

Noe må man jo gjøre for å føle seg ung og ettertraktet fremdeles.

Gammel 01-09-09, 15:48   #27
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Men Padda, du er jo ung.

Gammel 01-09-09, 15:49   #28
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det med fjasinga tenker jeg er balansegang. Jeg tenker at det er kjipt hvis seriøse og gode diskusjoner stadig tidlig i diskusjonen blir avsporet med fjørti innlegg av et par personer som har det festlig sammen. Noen avsporinger i ny og ne (også i seriøse diskusjoner) og langfjastæring når det begynner å gå i stå synes jeg utelukkende er positivt.

Gammel 01-09-09, 15:50   #29
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Det kan godt fjases mer for min del. Fjas er bra. Det er selvfølgelig også viktig med seriøse diskusjoner, men jeg tror ikke det ene utelukker det andre.

Gammel 01-09-09, 15:55   #30
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du har adgang til min. Men den er så åpen at den nesten ikke er for lukket å regne - jeg vil bare at den ikke skal være synlig for Google, og gleder meg til ny bloggfunksjonalitet (som forhåpentligvis gjør det mulig å gjøre bloggen tilgjengelig for alle registrerte FP-brukere i én operasjon).

Takk . Trodde bloggen din var åpen, jeg.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 15:57   #31
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker fjas, og fjaser i tide og utide.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 15:59   #32
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For lite fjas, for lite krangling, for lite, for lite.
Jepp, kjeder meg litt jeg også. Det er vel ikke alle som er i bloggene, eller? Viktig at vi "på utsiden" får fjase litt vi også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 15:59   #33
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Dere har vel ikke tenkt å la denne viktige tråden skli over i fjas, vel?

Gammel 01-09-09, 16:00   #34
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I would never. :seriøs:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 16:00   #35
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke noe om at man tvinges inn i bloggene for at man skulle kunne ha det morsomt her. Bloggoppsettet suger og jeg syns det er gørrkjedelig å måtte gjette seg frem til hva som foregår hvor. Jeg begriper faktisk ikke dette med at "det ramler så mange folk inn her" som et argument. Vi har flere nivåer her ute i forumet og jeg tror rett og slett en del her er mer paranoid enn meg og det skal faen meg litt til.

Gammel 01-09-09, 16:01   #36
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns ikke noe om at man tvinges inn i bloggene for at man skulle kunne ha det morsomt her. Bloggoppsettet suger og jeg syns det er gørrkjedelig å måtte gjette seg frem til hva som foregår hvor. Jeg begriper faktisk ikke dette med at "det ramler så mange folk inn her" som et argument. Vi har flere nivåer her ute i forumet og jeg tror rett og slett en del her er mer paranoid enn meg og det skal faen meg litt til.

Atte jeg. Jeg er mer paranoid enn deg. Har jeg forumrekorden da?

Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 16:04   #37
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah! Du går på treff, det kunne ikke falt meg inn. Jeg vinner.

Gammel 01-09-09, 16:05   #38
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hah! Du går på treff, det kunne ikke falt meg inn. Jeg vinner.

Du ville truffet meg. Det er jeg sikker på.

Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 16:08   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ville og ville, det er to forskjellige ting.

Gammel 01-09-09, 16:09   #40
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ville og ville, det er to forskjellige ting.

I dare you - neste gang du er i Oslo så treffes vi over ei kasse vin.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.