Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Misteri på homsebar

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 18:32   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Misteri på homsebar

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nåja, homser har vel ikke akkurat eneretten på å være UTROLIG rare. Jeg regner med at at forholdet rare homser er omtrent det samme som rare heterofile.

Nei, ikke helt. Det er litt tryggere å flørte og tulle med en litt eksentrisk homse enn en rar hetrofil mann. Det er litt mere avklart på en måte.

Nå liker jeg litt spesielle folk uansett legning jeg, men blandt mange homofile venner er jo det å utleve sin litt "skrullete" side blitt en image. Heldigvis er det ofte en fase. Uansett er det for meg snakk om å le med ikke le av.

De fleste transene jeg har kjent har ikke vært homofile heller forresten. De som har vært transeksuelle og skiftet kjønn har også variert. Jeg husker jeg møtte mange av mine egene fordommer der. Spesielt når en kvinne skifter kjønn til mann, trodde jeg at hun i utgangspunktet var tiltrukket av kvinner og således ble "heterofil". Det viste seg å være en forhastet slutning.

Homofile, heterofile bifile, transseksuell eller andre slaks filer og seksuelle. De er vel først og fremst individer.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 19:02   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Nei, ikke helt. Det er litt tryggere å flørte og tulle med en litt eksentrisk homse enn en rar hetrofil mann. Det er litt mere avklart på en måte.

Ikke forholdet til, men antallsforholdet. Jeg bare reagerte på den litt fordomsfulle ytringen om at det var innmari mye rart blant homser.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 22:32   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Ikke forholdet til, men antallsforholdet. Jeg bare reagerte på den litt fordomsfulle ytringen om at det var innmari mye rart blant homser.

Det er jo mye rart blandt alle folk, men i enkelte homofile miljø dyrkes det litt og det blir en litt selvforfyllende profesi.

Det virker noen ganger som seksualiteten ofte kan bli det mest definerende. Ikke så rart når en har slitt litt med seg selv og identitet.

Jeg var derfor veldig positiv i helgen etter en artikkel i adresseavisen i helgen der det var et intervju med et par. Det var forfriskende at det overhode ikke var hovedsaken hvilken kjønn de hadde. Selv om det var en artikkel om et homofilt par. Vanskelig å beskrive hva jeg mener.

Ofte er det to homofile som var et par. I denne artikkelen var det et par som var homofile. For meg var det en herlig forskjell.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 22:34   #4
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Jeg bare reagerte på den litt fordomsfulle ytringen om at det var innmari mye rart blant homser.

Det ER innmari mye rart på homobar.

:gjennomført fordomsfull:

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 22:36   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Det ER innmari mye rart på homobar.

:gjennomført fordomsfull:

Tja, bortsett fra de stedene med mørke rom er det vel ikke så mye rart? Det er riktignok lenge siden jeg var en ung clubber som ofte hang på Castro. Men jeg nekter å tro at det er prosentvis flere rare homser enn raringer ellers i befolkningen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 23:02   #6
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Tja, bortsett fra de stedene med mørke rom er det vel ikke så mye rart? Det er riktignok lenge siden jeg var en ung clubber som ofte hang på Castro. Men jeg nekter å tro at det er prosentvis flere rare homser enn raringer ellers i befolkningen.

Jeg er overbevist om at mange homser synes det er deilig befriende å leve ut skrullesiden når de endelig har muligheten til det. Jeg har mange homsevenner, og de aller fleste (kanskje tilogmed med bare ett unntak) er ganske outrerte i sin væremåte.

Jeg har forøvrig nogenlunde samme inntrykk som Bobbelur fra homsebar. Jeg var så uheldig å skumpe borti øllen til en som sto i tett passiar ved baren på Castro, og selv om jeg prøvde meg på den sedvanlige oida, ups ynnsjyll var det null tilgivelse å spore i blikket til vedkommende. Uvant, gitt.

Gammel 01-09-09, 19:27   #7
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Spesielt når en kvinne skifter kjønn til mann, trodde jeg at hun i utgangspunktet var tiltrukket av kvinner og således ble "heterofil". Det viste seg å være en forhastet slutning.

Ja, den kan jeg skjønne... Jeg har nesten dratt samme konklusjon, bortsett fra at jeg visste ikke at vedkommende hadde vært kvinne - jeg bare trodde hin var homse med hang til lær og... Vi snakket lenge sammen, og det var ikke før vedkommende var gått bort at jeg fikk høre sammenhengen.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.