|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Misteri på homsebar
Nei, ikke helt. Det er litt tryggere å flørte og tulle med en litt eksentrisk homse enn en rar hetrofil mann. Det er litt mere avklart på en måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
Ikke forholdet til, men antallsforholdet.
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo mye rart blandt alle folk, men i enkelte homofile miljø dyrkes det litt og det blir en litt selvforfyllende profesi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
Tja, bortsett fra de stedene med mørke rom er det vel ikke så mye rart? Det er riktignok lenge siden jeg var en ung clubber som ofte hang på Castro. Men jeg nekter å tro at det er prosentvis flere rare homser enn raringer ellers i befolkningen.
![]() |
#6 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er overbevist om at mange homser synes det er deilig befriende å leve ut skrullesiden når de endelig har muligheten til det. Jeg har mange homsevenner, og de aller fleste (kanskje tilogmed med bare ett unntak) er ganske outrerte i sin væremåte.
![]() |
#7 |
...we have cookies
|
Ja, den kan jeg skjønne... Jeg har nesten dratt samme konklusjon, bortsett fra at jeg visste ikke at vedkommende hadde vært kvinne - jeg bare trodde hin var homse med hang til lær og... Vi snakket lenge sammen, og det var ikke før vedkommende var gått bort at jeg fikk høre sammenhengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|