Sv: Misteri på homsebar
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Nåja, homser har vel ikke akkurat eneretten på å være UTROLIG rare. Jeg regner med at at forholdet rare homser er omtrent det samme som rare heterofile.
Nei, ikke helt. Det er litt tryggere å flørte og tulle med en litt eksentrisk homse enn en rar hetrofil mann. Det er litt mere avklart på en måte.
Nå liker jeg litt spesielle folk uansett legning jeg, men blandt mange homofile venner er jo det å utleve sin litt "skrullete" side blitt en image. Heldigvis er det ofte en fase. Uansett er det for meg snakk om å le med ikke le av.
De fleste transene jeg har kjent har ikke vært homofile heller forresten. De som har vært transeksuelle og skiftet kjønn har også variert. Jeg husker jeg møtte mange av mine egene fordommer der. Spesielt når en kvinne skifter kjønn til mann, trodde jeg at hun i utgangspunktet var tiltrukket av kvinner og således ble "heterofil". Det viste seg å være en forhastet slutning.
Homofile, heterofile bifile, transseksuell eller andre slaks filer og seksuelle. De er vel først og fremst individer.
|