|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Forumfjas
Nja. Rik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Leser
|
![]() Sv: ForumfjasGode gamle dager er sterkt overvurdert. Det betyr selvfølgelig ikke at det eksisterer "gode gamle dager" for enkeltpersoner. Jeg tviler ikke på at noen personer hadde det bedre her før enn nå. Det kan til og med være ganske mange. Men det er noen her nå som jeg er helt sikker på har det bedre nå enn før - de var nemlig ikke her før. Personlig opplever jeg forumet på forskjellig måte fra dag til dag, men det har nok mer med meg enn med forumet å gjøre.
![]() |
#88 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ForumfjasKan det også være at de skikkelig "kontroversielle" |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Protonterapeut
|
Det er jo nettopp derfor det kan være så fint med alle disse nye som kommer rekende via Google, Dagbla', VG eller Nybaktmamma - det hender det ramler inn noen dugandes debattanter som kanskje ser annerledes på tingenes tilstand. At det følger med et og annet nek får så være, de forsvinner som regel fort igjen.
![]() |
#96 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasSelvsagt, Joika. Tviler du på det? |
![]() |
![]() |
#98 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ForumfjasFor mitt vedkommende tror jeg også det går på hvor mye tid man har til å bruke her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |