Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når slutte med å gi gaver?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 23:39   #21
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når slutte med å gi gaver?

Greier ikke å sette en aldersgrense på det. Så lenge man har et slikt forhold til de (ungene) at det føles naturlig og ikke noe jeg gjør av plikt fordi jeg har kjøpt før.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 10:00   #22
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Regelen her for venner i Norge er også i hovedsak kake = gave pluss gave til barna til fadderne til barna våre, siden de er blitt mere familie enn bare venner. Vi sender noen gaver til barna til vennene i utlandet, men da er det gjerne noe med "norsk" tilsnitt - Caprino-DVD eller lignende - slik at vi kjører litt reklame for Norge.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:16   #23
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Venners barn har kun fått gaver når barna mine (eller hele familien) har vært i selskap. Har kjøpt barselgaver til alle. Julegaver til hverandre eller hverandres barn har vi ikke praktisert. Det ville fort blitt en uoverkommelig lang gaveliste. Har mange venner og stor slekt. Vi treffes og finner på gøyale ting sammen isteden.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 12:20   #24
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får fremdeles jule- og bursdagsgaver fra mammas venner. : over 18: Jeg liker gaver, både å få og gi, så jeg kommer nok ikke til å slutte med det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.