|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når slutte med å gi gaver?Greier ikke å sette en aldersgrense på det. Så lenge man har et slikt forhold til de (ungene) at det føles naturlig og ikke noe jeg gjør av plikt fordi jeg har kjøpt før. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når slutte med å gi gaver?Regelen her for venner i Norge er også i hovedsak kake = gave pluss gave til barna til fadderne til barna våre, siden de er blitt mere familie enn bare venner. Vi sender noen gaver til barna til vennene i utlandet, men da er det gjerne noe med "norsk" tilsnitt - Caprino-DVD eller lignende - slik at vi kjører litt reklame for Norge. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når slutte med å gi gaver?Venners barn har kun fått gaver når barna mine (eller hele familien) har vært i selskap. Har kjøpt barselgaver til alle. Julegaver til hverandre eller hverandres barn har vi ikke praktisert. Det ville fort blitt en uoverkommelig lang gaveliste. Har mange venner og stor slekt. Vi treffes og finner på gøyale ting sammen isteden. |
|
|
|
![]() |
|
|