Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 09:00   #141
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Forumfjas

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Sånn er det.

Jeg kan trylle.

Nuh skal jeg trylle frem sola over Moss. Kan noen vennligst lese av om det virker?

Over Moss? :skingrestemme:
Bergen heter det kvinne! Bergen!

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 09:09   #142
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Tråder med fjas er utrolig kjedelig.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 09:26   #143
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg ikke for en gammel traver å regne hva intarwebben angår, men jeg har vært aktiv den tiden jeg har på baken som nettbruker. Mine erfaringer er at det svært sjelden nytter å sette seg ned og vente på å bli kjent med noen. Man blir fort anonym og tildels glemt på et forum om man ikke skriver innlegg som skiller seg litt ut fra mengden, og det nytter heller ikke å hvile på sine laurbær. Forumberømmelse er flyktige saker, og du er bare så god som dine trehundreogfemti siste innlegg.

Det å komme splitterny og rykende fersk inn på et forum med etablerte brukere er heller ikke alltid så enkelt, men i motsetning til den virkelige verden der du blir sett selv om du ikke sier noe, må en på nett åpne brødsaksa for å synes. Jeg har en tildels aktiv brødsaks, mulig det har hjulpet, men jeg føler meg veldig veltilpass her inne på FP. Mulig jeg er fjern og går glipp av noe, mulig jeg ikke burde føle meg så inkludert...?

Forumlivet, som det virkelige livet, går i bølgedaler og det vil det sikkert alltid gjøre. Man trives godt et sted og så skjer det endringer en ikke liker eller klarer å henge med i, men da er ikke nødvendigvis løsningen å gi opp. Bidra med ditt, og sørg for at de tingene du liker å lese, skrive om, og fjase med eksisterer. Om du som liker å fjase stadig setter deg på hendene når fjasetrangen melder seg, vel da forsvinner det jo da. Det hender man tråkker i salaten, men det er få som har dødd av Ruccula mellom tærne. (Selv om jeg hørte her om dagen at det slett ikke er mote med ruccula lenger, og at det faktisk har blitt harry...)

Ja til fjasing!

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 09:44   #144
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av En som har skjønt det

du er bare så god som dine trehundreogfemti siste innlegg.

Glitrende beskrevet.

Det hjelper med en djevelbaby i avataren også tror jeg?

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 10:19   #145
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nok ikke så veldig opptatt av "gode, gamle dager", noe denne tråden også var et bevis på all den tid jeg faktisk ikke tenker at noe har blitt borte som jeg burde savne.

Nå har jeg vel vært her i et par års tid, og FP holder en imponerende og jevn kvalitet. At noen som holder mye til i bloggene skulle føle seg forpliktet til å "bidra" mer i forumet, synes jeg ikke. Folk få være der de trives best, og har man mest utbytte av mer private blogger, synes jeg man skal bruke tiden sin på det.

Selv er jeg ikke opptatt av bloggene i særlig grad, og trives veldig godt i selve forumet. Mange flotte nye brukere har kommet til, og forumet er i en kontinuerlig god utvikling, synes jeg. Jeg får i alle fall like gode og solide svar når jeg vil diskutere noe nå som jeg alltid har fått.

Fjasing når tråder er på hell eller er i ferd med å bli ampre er noe jeg synes er utelukkende positivt. Ingenting som litt humor og letthet i hverdagen - mange er flinke til å sette igang med fjasing på akkurat riktig tidspunkt. It's a skill!

Oppsummering: Var fornøyd - er fornøyd.

Gammel 02-09-09, 10:23   #146
Slettet bruker
Passiv

Standard

Trylle og trylle fru Blom.
Nå regner det her ihvertfall.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 10:25   #147
Skvetten
Passiv

Standard

Om det varmer hjetet ditt har det regnet her i mange dager. :hjelpsom:

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 10:26   #148
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heisann, det gjør det her også. Det var jo akkurat sol? Og jeg sendte begge avgårde i joggesko. For to dager siden påsto de at det skulle regne først på ettermiddagen, da gjorde jeg det samme. Og her forrige uke påsto de at det skulle være masse regn, da regnet det ikke i det hele tatt. Dømrade dimlinger.

Gammel 02-09-09, 10:27   #149
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har sendt min eldste til Moss uten regntøy.

På den annen side så skal de gå i fjæra og fiske frem krabber og greier så da blir de vel våte likevel? Og han har jo skift med seg. Kanskje det går bra.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 10:27   #150
Skvetten
Passiv

Standard

Lurer på hvorfor det ikke kan meldes regn og bli sol i denne byen jeg.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 10:32   #151
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Adrienne sa det så fint.

Gammel 02-09-09, 10:47   #152
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det hjelper med en djevelbaby i avataren også tror jeg?

Mulig, mulig.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:42   #153
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har en gang (les:flere, men den ene var klart verst) prøvd å slenge breialt med leppa i en tråd hvor det ... eh ... ikke passet helt inn kan man si. Og deretter forsøkt å forklare og forsvare meg etterpå istedenfor å heller lære meg gleden av å legge meg flatt ned og innse at jeg rett og slett bomma. Jeg er i stand til å le av det nå.

Men det er jo det som er fint her ja. Man kan ha en mening om noe, så leser man andres synspunkter, lærer mer, tenker over andre sider og noen ganger påvirkes man til å mene noe annet. En gang iblant påvirker man selv andre.

Klart det hjelper med den strutsen forøvrig. Jeg ler like godt hver gang jeg ser på det oppvakte, intelligente utrykket den har.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:43   #154
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker fjas. Og breiale meningsytringer. Og temperatur. Mer av det, takk.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:51   #155
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

:wannabe:
Ja, den er litt sånn...meg.

Var det riktig å bruke -smileyen nå? :driver fremdeles å lærer kodeks:

Det kommer helt an på hva du mente å utrykke. /

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:51   #156
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det lureste er å droppe fullstendig, plutselig en dag kommer den tråden med det innlegget som skal svares på hvor du bare føler med hele deg at er på sin plass.

:vakkert øyeblikk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:54   #157
Slettet bruker
Passiv

Standard

Aha.
Nei, da er denne bedre:
Hvis jeg skjønner rett så er den best der man skal si at noen andre er litt sånn .

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:54   #158
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Kunne kanskje brukt istedenfor?

Jah - den er perfekt!

Vi diskuterer altså smileyer her nå, sant? Jeg sitter ikke her og påstår at du er nå? :forsikrer:

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 11:55   #159
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og gud bedre som man kan savne den -smileyen i RL, altså.

Gammel 02-09-09, 11:55   #160
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Si at noen andre er litt snille?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.