|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ForumfjasTråder med fjas er utrolig kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Tøff
|
![]() Sv: ForumfjasNå er jeg ikke for en gammel traver å regne hva intarwebben angår, men jeg har vært aktiv den tiden jeg har på baken som nettbruker. Mine erfaringer er at det svært sjelden nytter å sette seg ned og vente på å bli kjent med noen. Man blir fort anonym og tildels glemt på et forum om man ikke skriver innlegg som skiller seg litt ut fra mengden, og det nytter heller ikke å hvile på sine laurbær. Forumberømmelse er flyktige saker, og du er bare så god som dine trehundreogfemti siste innlegg.
![]() |
#144 |
Passiv
|
![]() Sv: Forumfjas
Glitrende beskrevet. |
![]() |
![]() |
#145 |
By the Sea
|
![]() Sv: ForumfjasJeg er nok ikke så veldig opptatt av "gode, gamle dager", noe denne tråden også var et bevis på all den tid jeg faktisk ikke tenker at noe har blitt borte som jeg burde savne.
![]() |
#146 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasTrylle og trylle fru Blom. |
![]() |
![]() |
#147 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasOm det varmer hjetet ditt har det regnet her i mange dager. :hjelpsom: |
![]() |
![]() |
#148 |
frakoblet
|
![]() Sv: ForumfjasHeisann, det gjør det her også. Det var jo akkurat sol?
![]() |
#149 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasJeg har sendt min eldste til Moss uten regntøy. |
![]() |
![]() |
#150 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasLurer på hvorfor det ikke kan meldes regn og bli sol i denne byen jeg. |
![]() |
![]() |
#153 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasJeg har en gang (les:flere, men den ene var klart verst) prøvd å slenge breialt med leppa i en tråd hvor det ... eh ... ikke passet helt inn kan man si. Og deretter forsøkt å forklare og forsvare meg etterpå istedenfor å heller lære meg gleden av å legge meg flatt ned og innse at jeg rett og slett bomma. Jeg er i stand til å le av det nå. |
![]() |
![]() |
#154 |
kamerat
|
![]() Sv: ForumfjasJeg liker fjas. Og breiale meningsytringer. Og temperatur. Mer av det, takk.
![]() |
#157 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasAha. |
![]() |
![]() |
|
|