Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Coop hotellkupp

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 17:48   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Coop hotellkupp

Kan mamma bestille eit hotellopphold til meg og mannen med sitt Coop medlemskort?. Vil ikkje bruke gavekort funksjonen, berre at ho bestiller og betaler bookingavgifta og me reiser (kan evnt ha med kortet hennes?)

Gammel 02-09-09, 18:02   #2
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Coop hotellkupp

Ja det tror jeg. Vi har brukt hotellkupp noen ganger, de har aldri spurt om medlemskortet.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 18:05   #3
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Flott.
Skulle bestilt i dag skjønner du og eg har ikkje kort.

Gammel 02-09-09, 18:22   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

jeg har brukt coop sitt hotelltilbud 2 ganger, og har ikke blitt spurt om kort.

Gammel 02-09-09, 18:23   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

men sjekk på sidene om det er mulig å bestille i andre sitt navn?

Gammel 02-09-09, 18:24   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

men sjekk på sidene om det er mulig å bestille i andre sitt navn?

Står at det kun er for medlemmer så bestillingen kjem sikkert til å stå i mamma sitt navn.

Gammel 02-09-09, 18:28   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

da må du liksom være henne når du sjekker inn da ?

Gammel 02-09-09, 18:28   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare vist betalingskort, ikke medlemskort. Så tror det skulle gå greit.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 18:39   #9
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

da må du liksom være henne når du sjekker inn da ?

Ja må vel kanskje det, eller berre si at bestillingen står på xxxxx navn.

Gammel 02-09-09, 19:00   #10
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg måtte signere da vi betaltes sist, fordi det var mitt kort vi hadde bestilt på. Eller om det var fordi vi betalte deler av beløpet med mitt kort på forhånd?? Jeg vet ikke helt......

Gammel 02-09-09, 19:02   #11
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor ikke bare skaffe seg eget kort?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 19:02   #12
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Hm, ikkje godt å veta da. Søren.

Gammel 02-09-09, 19:03   #13
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Hvorfor ikke bare skaffe seg eget kort?

Jo eg skal det, men dette var til helga og eg får ikkje skaffa meg kort før på fredag. Ja, ja.

Gammel 02-09-09, 19:03   #14
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ring coop og spør, eller som Maz sier: Skaff deg et eget kort. Det er kjekt å ha i mange sammenhenger.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 20:30   #15
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Jo eg skal det, men dette var til helga og eg får ikkje skaffa meg kort før på fredag. Ja, ja.

Hvis du går i en Coop-butikk og bestiller kort, tror jeg du får en slik midlertidig utgave hvor medlemsnummer er påført. Det holdt for oss da vi bestilte hotellopphold gjennom dem.

Gammel 02-09-09, 21:00   #16
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hvis du går i en Coop-butikk og bestiller kort, tror jeg du får en slik midlertidig utgave hvor medlemsnummer er påført. Det holdt for oss da vi bestilte hotellopphold gjennom dem.

Eg kjem meg ikkje i Coop butikk før på fredag og da er det for seint å bestille.

Gammel 02-09-09, 21:04   #17
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

http://www.coop.no/ncms.aspx?id=7DDE...939&tmid=25134

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 21:08   #18
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har heller aldri måtta vist kortet når eg har betalt. Og det er rett at du får et midlertidig kort, men det hjelpe jo ikkje deg no. Bestill du, i mamma sitt navn!

Gammel 02-09-09, 21:11   #19
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare for å være nysgjerrig, hvor mye er det å spare på å bruke kortet? :novise:

Gammel 02-09-09, 21:14   #20
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det koste 1498 for to netter. Det er billig i dagens hotellmarked. Eg brukte det også da vi var i Nice i sommar og da sparte vi 3000 på fire netter!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.