|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Synger dere for maten? | |||
| Vi synger for maten og er en kristen familie |
|
13 | 5,33% |
| Vi synger for maten og er ikke en kristen familie |
|
2 | 0,82% |
| Vi synger ikke for maten og er en kristen familie |
|
18 | 7,38% |
| Vi synger ikke for maten og er ikke en kristen familie |
|
204 | 83,61% |
| Dustepoll |
|
7 | 2,87% |
| Deltakere: 244. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Borte
|
Synger dere for maten hjemme?Vesla kom hjem og lurte på om vi kunne synge før vi spiste middag. Det gjorde de nemlig hos venninnen hennes.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synger dere for maten hjemme?Vi jobber mer aktivt med å unngå synging ved måltidene... ;-) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Synger dere for maten hjemme?Det hender Kløver etterlyser synging før maten, men da går det i sanger ala Ormen den lange (strengt tatt ingen sang), og "Gutter og jenter, sitter og venter".
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Sv: Synger dere for maten hjemme?Vi synger ikke for maten, og det gjorde vi aldri da jeg vokste opp heller. De familiene jeg kjenner til som har gjort det, har vært "aktivt religiøse" (ikke nødvendigvis pinsevenner eller annet utagerende).
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: Synger dere for maten hjemme?Vi synger ikke før maten. Det var bare noe vi gjorde på skolen. Ikke engang min meget religiøse bestemor (pinsevenn) sang for maten.
|
|
|
#10 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Synger dere for maten hjemme?Det gjør vi, og vi er kristne. Iallfall ved middagsbordet, det blir fort glemt bort når vi spiser frokost og kveldsmat. Men når alle er samlet rundt samme bordet, da synger vi.
|
|
|
#11 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Synger dere for maten hjemme?Nei, det gjør vi ikke. Ingen av oss har noen gang vært vant med det. Jeg forbinder også det med "aktivt religiøs", men det er jo mange andre sanger man kan synge også.
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Synger dere for maten hjemme?Vi synger ikke og er ikke kristne. Besteforeldrene mine sang for maten, og da var vi med på det.
|
|
|
|
#13 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Synger dere for maten hjemme?
Så praktisk å være kristen kun rundt middagstider!
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Det kan jeg i grunnen forstå. Særlig ved frokosten.
|
|
|
#17 |
|
Impulsiv innimellom
|
Ikke sant.
|
|
|
#18 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Synger dere for maten hjemme?Nei, det gjør vi ikke. Det hender poden synger, men det prøver vi å få slutt på.
|
|
|
#20 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synger dere for maten hjemme?Vi synger ikke for maten, mend et hender Propellen vil at vi skal ta "Når Skipper'n skal ha seg mat". Da synger vi for fulle mugger og ler oss ihjel etterpå.
|
|
![]() |
|
|