|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Likte du å gå gravid? | |||
JA! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 39,15% |
Greit nok det ja. |
40 | 15,50% |
Tja, likte og likte... |
34 | 13,18% |
NEI! |
59 | 22,87% |
Njaei...vet ikke helt |
18 | 6,98% |
Dustepoll! |
6 | 2,33% |
Deltakere: 258. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Nei, nei og atter nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Første og andre gang var greit, men tredje gang fikk jeg bekkenløsning og det var ikke morsomt.
![]() |
#23 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Likte du å gå gravid?
Men det er vel ikke så lenge igjen nå? Jeg så det uttrykt så godt en gang: Den siste tiden er så tung som den er, fordi man skal være klar til å gjennomgå hva som helst for å få en slutt på det.
![]() |
#24 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Til tross for ganske kraftig bekkenløsning to av gangene: JA!
![]() |
#25 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg synes det var fint, med enkelte unntak. Kvalmen var ganske ille, men heldigvis kun fra uke 7 til 15. Etter det var jeg like sprek som en ugravid frem til uke 33, da jeg ble sykemeldt pga truende prematur fødsel. Da ble det 4 kjedelige uker på sofaen. Fra uke 37 og til fødsel fikk jeg lov til å bevege meg igjen, og det hjalp på humøret. Så av 40 svangerskapsuker hadde jeg 29 veldig gode uker, og 11 litt verre. Alt i alt likte jeg det!
![]() |
#26 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg likte å gå gravid. Frisk og rask gjennom hele svangerskapet. Og jeg følte meg fin selv om jeg var gedigen (!).
![]() |
#27 |
er her
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Ja, førts svangerskap var bare lykke.
![]() |
#28 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Likte du å gå gravid?
Akkurat nå fremstår fire uker som temmelig lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
By the Sea
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Ja!
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Njah. Det var ingen lek rent fysisk, men jeg var generelt rimelig satt ut og fascinert over magien i det hele. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Likte du å gå gravid?jeg svarte ikke i pollen, for jeg har tre forskjellige svar.
![]() |
#33 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Det er både helt for jævlig og helt fantastisk for meg å gå gravid.
![]() |
![]() |
#35 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg trivdes ikke som gravid. Jeg var redd, tung og sur.
![]() |
![]() |
#37 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg liker å være gravid. Og jeg nærer en totalt irrasjonell misunnelse overfor alle gravide jeg ser. For jeg er jo veldig glad for at det ikke er meg som snart skal få barn.
![]() |
#38 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg stemte nei. Første svangerskap ble jeg gravid etter ICSI-forsøk. Begynte å blø ganske tidlig og fortsatte med blødninger av forskjellig grad gjennom hele svangerskapet. Hadde også forliggende morkake og påvist GBS i urin. Lå inn for truende fødsel i uke 30 og ble tilslutt hastesnitt i uke 36 pga rier. Med andre ord et svangerskap preget med masse redsel for at det skulle gå bra. Trodde det ikke før jeg hadde jenta i armene. Klarte ikke å fokusere på det at jeg skulle bli mamma i det hele tatt.
![]() |
#39 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Sånn alt i alt så synes jeg ikke det å være gravid er noe særlig. Jeg hadde ingen plager what so ever (utenom at jeg ikke klarte å sove på ryggen den siste mnd), men jeg var bekymret og greide ikke å få et forhold til puddingen i magen - og i tillegg forventet jo alle at jeg skulle synes det var så fantastisk.
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Med storesøster: Koste meg glugg i hjel som gravid, til tross for heftig bekkenløsning utover i svangerskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|