Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Likte du å gå gravid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Likte du å gå gravid?
JA! 101 39,15%
Greit nok det ja. 40 15,50%
Tja, likte og likte... 34 13,18%
NEI! 59 22,87%
Njaei...vet ikke helt 18 6,98%
Dustepoll! 6 2,33%
Deltakere: 258. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-09, 13:07   #41
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Likte du å gå gravid?

Niks! Kun ute etter det ferdige produktet.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 13:12   #42
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

JA! Jeg stortrivdes som gravid .

Jeg var heldigvis forskånet for kvalme, men hadde lettere bekkenløsning samt ødem 2/3 på slutten - da var jeg stoooor...

Skulle gjerne ha gått gravid igjen, men det skjer nok ikke.

Gammel 03-09-09, 13:12   #43
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nei, jeg likte det overhodet ikke. For meg har det bare vært et nødvendig onde for å kunne få barn enklest mulig. Vi har fremdeles adopsjonsbrosjyrer i skuffen.

Enig med Blondie, kun ett nødvendig onde....

Gammel 03-09-09, 13:21   #44
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Ja, jeg likte det! Hadde ingen kvalme eller ubehag noen av gangene, hadde jeg hatt det ville kansje svaret mitt vert litt annerledes.

Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 13:22   #45
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg henger meg på flertallet, jeg synes ikke det er særlig stas. Jeg har ingen voldsomme plager, jeg er bare innmari trøtt og giddalaus. Dessuten liker jeg ikke å gå opp i vekt. Men altså, greit nok er det jo saktens, men jeg er godt fornøyd med at dette er siste gangen.

Gammel 03-09-09, 13:23   #46
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, syk og vondt og redd.
Nei, nei!

Gammel 03-09-09, 13:26   #47
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Absolutt ikke. Jeg likte ikke noe ved det å gå gravid.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 13:28   #48
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den burde vært flervalgs: for meg:

Første: Ja! Jippi! Livet er deilig, jeg er VAKKER og GRAVID og BÆRER FREM ET BARN og SE de vakre sommerfuglene!
Andre: Å, dette er fint. Jeg tror ikke jeg klarer å se for meg at dette skal være siste gangen
Tredje gang: Urk. Urk. Skal det gå over snart?!?

Gammel 03-09-09, 13:31   #49
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Første: Ja! Jippi! Livet er deilig, jeg er VAKKER og GRAVID og BÆRER FREM ET BARN og SE de vakre sommerfuglene!

Ah, da var du akkurat den typen gravid jeg fryktet mest.

Gammel 03-09-09, 13:31   #50
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja. Bortsett fra daglige sprøyter i magen, gikk svangerskapene veldig greit.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 13:36   #51
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ah, da var du akkurat den typen gravid jeg fryktet mest.

Ja, jeg tror jeg var et skikkelig SKREKKeksemplar.

Gammel 03-09-09, 13:40   #52
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo takk, jeg husker deg på Snartmamma i 2002.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 13:42   #53
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har trivdes greit nok med å gå gravid. Jeg har hatt greie svangerskap med bare litt kvalme og ingen bekkenløsning. Selv om alt ble tungt på slutten begge gangene, har jeg nok fortrengt mesteparten av det nå. :råsa briller:

Gammel 03-09-09, 13:45   #54
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Jeg må si at personlig ville jeg heller hatt et til av det første den siste gangen, selv om det kan ifrågasettast hva som var best og verst for omgivelsene...

Gammel 03-09-09, 13:50   #55
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må si at personlig ville jeg heller hatt et til av det første den siste gangen, selv om det kan ifrågasettast hva som var best og verst for omgivelsene...

Jeg syntes du var fryktelig søt da du var gravid i 2002, jeg for min del. Husk på at det var de månedene der jeg bestemte at hun der, hun må jeg jammen klare å bli bedre kjent med.

Gammel 03-09-09, 13:52   #56
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Egentlig burde jeg nok ha svart NEI! men greia er at til tross for at jeg blir puttet inn i "risikosvangerskapsbåsen" og fulgt opp i alle bauger og kanter, og sneier innom det meste av komplikasjoner og må utredes så kan jeg ikke si annet enn at jeg faktisk elsker å være gravid. Innimellom, når jeg glemmer alle bekymringene og at jeg har utrolig kjipt bekken sitter jeg med hånden på magen og ser akkurat sånn klissete lykkelig ut.
Og akkurat nå sparker lille nurk, og da går det ikke an å være annet enn lykkelig

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 13:55   #57
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg likte det innimellom. Jeg var veldig forventningsfull, selv om kvalmen var fæl. Jeg likte å kjenne liv i magen, selv om jeg fikk svangerskapskløe og bekkenløsning. Jeg likte å være så heldig at jeg kunne vente på noen. Men jeg liker kroppen min best når jeg ikke er gravid.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 13:57   #58
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Jeg syntes det var skikkelig kjipt første gang, mens andre gang syntes jeg det var riktig hyggelig. Og det på tross av at jeg var i bedre form første gang.

Gammel 03-09-09, 14:10   #59
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg syntes det var skikkelig kjipt første gang, mens andre gang syntes jeg det var riktig hyggelig. Og det på tross av at jeg var i bedre form første gang.

Jupp, sånn var jeg også. Første gangen var så ufattelig skummel også. Andre gangen visste jeg hva som kom ut, lissom. Og at det bare var å gi opp å unngå å få flekker på magen. Uansett. Tannkrem, saus, whatever.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 14:15   #60
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kunne gått gravid 365 dager i året jeg tror jeg... er ikke en periode i livet ellers som jeg føler meg så bra, og sexy som når jeg gravid

vekten går nedover, kroppen er sunn og frisk, humøret ofte mer stabilt enn ellers og ja... joda jeg liker det veldig godt.
Men, jeg kunne godt bare vært gravid sånn i kroppen da, uten magen som vokste og alle vontene som kommer med tiden.. Å gå slik som nå i 9 mnd tror jeg jeg hadde klikket av

Hilsen termin om 32 dager

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.