|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Beste nettsiden for å opprette blogg?Trenger tips fra kjennerer. Har brukt blogspot tidligere, men synes det tar så lang tid før innleggene blir postet, og hører rykter om at det finnes bedre sider. Det skal brukes i skolen. Brukervennlighet er kriterie nr.1.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Jeg bruker blogg.no og synes den er veldig grei. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Jeg liker blogspot bedre enn wordpress iallefall. Mest pga at det er lettere å finne innstillinger for søkbarhet, invitasjonskrav etc.
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Tar det lang tid før innlegg blir publisert på blogspot? Jeg har 2 blogspot-blogger og har aldri merket noen forsinkelse?
|
|
|
#6 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Jeg har flere blogger på blogspot, og er veldig fornøyd. Ingen forsinkelser som du nevner, brukrvennlig og mange muligheter til å gjøre egne tilpasninger.
|
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Jeg er veldig fornøyd med Typepad.com - det er en betalingstjeneste da, men man kan velge forskjellige "abonnement". Kommer sikkert an på behov så klart, men jeg kommer ikke til å skifte blogtjeneste igjen.
|
|
|
#8 |
|
Skal rømme
|
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Skjønner heller ikke at det skal ta tid på blogspot. Min tar i hvertfall ikke noe tid. Har du sjekket at du har stilt den inn på riktig tidssone og sånne ting?
|
|
|
#11 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Jeg har opplevd at det har tatt en times tid før noen av innleggene har blitt synlige. Elevene har opplevd det samme i andre blogger de har brukt. Det kan jo være et lokalt problem på skolen?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Jeg har tre blogspot blogger og har aldri opplevd noen problemer. Jeg vet at endel av elevene mine bruker blogg.no, men der synes jeg det er så mye reklame. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Jeg bruker blogg.no. Jeg synes den er grei og enkel og bruke. Men jeg er ikke veldig erfaren innen emnet.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Jeg bruker også blogspot og har aldri opplevd forsinkelser av noe slag på poster. Jeg er veldig fornøyd med det. Wordpress syns jeg har flere funksjoner og muligheter, men den er ikke like brukervennlig.
|
|
|
#16 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Innleggene som skrives. Men nå husker jeg at det var snakk om en blogg der vi var elleve forfattere. Kanskje det hadde noe med det å gjøre?
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?
Det tror jeg ikke, med mindre alt går tregt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pauset
|
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?
Det stemmer nok. Man kan nok ikke oppdatere samme blogg samtidig. Dette vil jo gjøre informasjonen i bloggen lite presis. Hvilken versjon er det man redigerer da, om ti andre sitter å gjøre det samme samtidi? Resultatet ville jo blitt ganske uberegnelig. Det er laget "låser" i databasen tipper jeg, slik at det ikke er mulig at mer enn en oppdaterer samtidig. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Beste nettsiden for å opprette blogg?Aha.
|
|
|
![]() |
|
|