Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lilla støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 13:41   #1
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Lilla støvletter

Ja - det ønsker jeg meg! Som jeg kan bruke til hverdags, til skjørt. Ikke høy, tynn hel. Og ikke spiss tupp Noen som har sett noe sånt i det siste?

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 13:47   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lilla støvletter

Lilla støvletter er en del av FP-uniformen, så det kommer sikekrt gode forslag etter hvert.

Selv klarer jeg ikke gå i noe som kan betegnes som støvletter ( ), så ikke hør på meg.

Gammel 04-09-09, 13:58   #3
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, el naturalista har - men ikke i min størrelse (bruker 42 i sko)

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 14:01   #4
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

www.ellos.no kanskje?

får ikke til å legge inn bilde, men ligger under støvletter som nr 3.
koster 499,-

Sist redigert av Moonlight : 04-09-09 kl 14:13.
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 14:04   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel disse som er FP-uniformen?

Gammel 04-09-09, 14:19   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det er vel disse som er FP-uniformen?

Og hva slags støvletter er det, for får en de og hva koster di? *ønsker meg også lilla støvletter*

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 14:27   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en Bronx-støvlett fra Lille Vinkel, hvis jeg ikke husker feil - men jeg finner den ikke inn på Lille Vinkel nå?

Eller, nå ser jeg at det er en skolett eller hva det heter. Jeg lette sikkert på feil plass.

Gammel 04-09-09, 15:12   #8
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

De er dessverre utsolgt på Lille Vinkel nå. Men kanskje brandos har?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 15:28   #9
United
På (opp?)tur

United sin avatar

United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Kirsebær: Hva er feil med å gå i støvletter?

Livit: Så på el naturalista. Dyrt! Kommer aldri til å slite dem ut. Litt mange par i skapet allerede, enda jeg ryddet masse da jeg flyttet Håper å finne noe søtt/tøft, til under tusenlappen!

Moonlight: De var fine. Men jeg så for meg noe i glatt skinn. Og pittelitt lavere. Litt røffere? Vet ikke.

Veronal: Tenkte støvletter til litt under knærne. Fargen var skikkelig fin.

Gammel 04-09-09, 15:29   #10
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Duo Boots har 3 lilla støvletter:
http://www.duoboots.com/products/boo...3Bi%3A0%3B%7D/

Gammel 04-09-09, 15:30   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

De er dessverre utsolgt på Lille Vinkel nå. Men kanskje brandos har?

Jepp, til 999 inkl. frakt. Str. 37, 38, 39 og 41. (Koblingen viser søk på lilla damesko.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 15:35   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Biano har denne til 1100 - kansje den kan brettes opp?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 15:46   #13
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt meg disse, gjelds det? :vilværemedigjengen:

Gammel 04-09-09, 15:51   #14
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Standard

Elinblu: Sånne var det jeg hadde bilde av i hodet. Bare litt høyere. Og en anelse mer rosa, men det er ikke viktig.

LilleBulla: Åh, det er sånne som er superstilige på andre.

Gammel 04-09-09, 15:56   #15
livit
Duracell

livit sin avatar

livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Ja det var de jeg prøvde i str 41 i går

Gammel 04-09-09, 16:20   #16
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Å dei var fine.
Kvar får ein tak i slike?. Ingen som selg det merke her oppi.

Gammel 04-09-09, 16:42   #17
livit
Duracell

livit sin avatar

Standard

Det er el naturalista... (eller ?) ligner ihvertfall på de... de skal ha de på Skoringen.

Gammel 04-09-09, 18:21   #18
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Det er el naturalista... (eller ?) ligner ihvertfall på de... de skal ha de på Skoringen.

Takk. Da skal eg kikke når eg skal til Oslo att.

Gammel 04-09-09, 18:27   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har uniformsstøvlene i lilla i str 41 til overs, de er for smale til meg. Så hvis noen trenger...

Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:28   #20
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De der har jeg vært og sikla på. Mange ganger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.