|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg gikk ihvertfall opp en skostr etter graviditeter og fødsler. Selv om jeg nå veier ca 20 kg mindre enn jeg gjorde i grviditeten, har ikke skostr gått ned igjen.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg gikk ned to størrelser da jeg gikk ned i vekt. Det er fordi tyngden blir mindre og det blir mindre press på foten. Dermed blir fotbuen (heter det det - det derre mellom hæl og tåball?) mer buet og da blir lengden på foten kortere. |
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Om jeg prøver sko tidlig på dagen passer fortsatt min gamle skostørrelse. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Kan man gå ned så mye som 1-2 skostørrelser ved å gå ned i vekt??!! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?
Jepp! |
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Det blir dyrt da, å gå ned i vekt. Jeg har også etpar RÅstilige duoboots støvletter som selvsagt er for store rundt leggen. Disse
(jeg observerte at du var inne i tråden min og fjaset, altså |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Åååå - de skoene likte jeg VELDIG! Jeg elsker akkurat sånn hæl. |
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Har sett dem. De er ca tusen mil fra min stil. Jeg ser liksom ikke for meg dem på meg nei. |
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#34 |
|
kamerat
|
Enkelte, altså. Alltid skal de hakke løs på andres rettskrivning og tegnsetting og whatnot og spikke fliser. Men bryr Enkelte seg om hva Andre skriver? Å nei.
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Forresten heter det værtfall. |
|
![]() |
|
|