Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken farge på Hunterstøvler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 14:38   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Hvilken farge på Hunterstøvler?

Klarer fader meg aldri å bestemme meg Valget står mellom sort, mørklilla og brun. Har en bergansjakke som er sort og rosa og en sort skinnjakke. Skal kjøpe meg en jakke til nå som mest sans. blir sort.
HJELP!

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 14:47   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge på Hunterstøvler?

Ikke brun hvertfall.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 16:35   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Sorte. Det passer til alt.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 16:36   #4
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Så kan du heller klinke til med noen snasne farger på fleece-sokkene som hører til.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
Gammel 01-09-09, 17:16   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mørkelilla passer også til sort. Det kan jo bli litt for mye av sort også, nettopp fordi det "passer til alt."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 17:48   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har man mulighet for lilla tar man lilla.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 19:04   #7
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Har man mulighet for lilla tar man lilla.

Det gjør man definitivt!

Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 19:06   #8
scilla

scilla sin avatar

Standard

Gjør man vel ikke!

Gammel 01-09-09, 19:54   #9
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Lilla definitivt. Jeg har forresten svarte selv, og de blir ganske fort skjoldete og grå og stygge i fargen. Det skal visstnok gå an å smøre dem inn med noe for å holde dem fine.

Jeg vil forresten ikke anbefale å google "sorte hunter støvler". /

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 23:18   #10
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg måtte bare. Spesielle lyster ja.

Jeg ville forresten valgt lilla.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 15:05   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Altså - jeg har lenge hatt mørk lilla Hunter støvler til salgs på kjøp/salg-forumet! Str 39.
Kr 800 inkl porto. Helt ubrukte, med lappene på!

Valget bør være enkelt. Lilla. De er dødsrå.
Men jeg har for tykke legger til Hunterstøvler.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 15:06   #12
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lilla definitivt. Jeg har forresten svarte selv, og de blir ganske fort skjoldete og grå og stygge i fargen. Det skal visstnok gå an å smøre dem inn med noe for å holde dem fine.

Done that, too.

Gammel 02-09-09, 15:08   #13
M&S
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Altså - jeg har lenge hatt mørk lilla Hunter støvler til salgs på kjøp/salg-forumet! Str 39.

Jeg skulle gjerne ha kjøpt dem, men jeg må ha 40

Gammel 02-09-09, 15:09   #14
M&S
Erfaren

Standard

Ha ha! måtte selvfølgelig gjøre det! ja ja, hver sine lyster!

Gammel 02-09-09, 15:09   #15
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

De har jeg lyst på, men jeg har både tykke legger og dessuten bruker jeg 40 så det går vel ikke.

Gammel 04-09-09, 20:03   #16
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Ja det var synd... 39 er jo den vanligste størrelsen blant norske kvinner!

Gammel 05-09-09, 13:09   #17
M&S
Erfaren

Standard

Ja det var synd... 39 er jo den vanligste størrelsen blant norske kvinner!

Ja, jeg brukte 39 før jeg fikk barn. Har gått opp en halv str på hver av de 2 ungene våre

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.