|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kidding, right?
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriell
Det var akkurat dette jeg hadde tenkt å skrive.
|
|
|
|
#42 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellI prinsippet får de alle slags ballonger, men jeg har hatt en tendens til tilfeldigvis å svinge innom riktig stand først. Da HAR de jo ballonger. :lur:
|
|
|
#43 |
|
Ringskrømt
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellEt klart nei til Frp- eller Krf-ballong. Fysjom! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her.
|
|
|
#45 |
|
Ekvilist
|
Mulig jeg gjentar meg mye her nå, men fordi om man ikke ønsker at et barn skal gå med Krf-ballong på tross av at man stemmer Krf, så betyr ikke det at man ikke ønsker å påvirke barna sine. Jeg hadde blitt skikkelig lei meg om ungene mine når de ble myndige stemte på et parti som strider i mot alle verdier jeg hadde forsøkt å formidle gjennom oppveksten. Men et lite barn er ikke selv i stand til å vurdere innholdet i et parti, eller vurdere konsekvensen av å fly rundt med Frp-klær og ballong. Jeg synes de bør få slippe.
|
|
|
#49 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Det synes jeg også, men en ballong er en flyktig ting, en leke. Hva som står på ballongen er mindre viktig. Klær er varig, og ikke tilfeldig valgt. Et barn iført en politisk t-skjorte bærer et politisk budskap. Det ser jeg ingen grunn til at barn skal gjøre, på samme måte som jeg ikke ser noen grunn til å påvirke mine barn i partipolitisk sammenheng, selv om det selvfølgelig er mange verdier jeg ønsker å overføre til mine barn.
|
|
|
#50 |
|
Borte
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellJeg takket pent nei til alt vi ble tilbudt i dag. Vesla begynte ikke å grine eller noe, så da antar jeg at hun overlevde fint uten både roser og ballonger.
|
|
|
#51 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#52 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
For noen år siden tok jeg imot et eple i morgenrushet ved Majorstuhuset. Jeg klarte behendig å sno meg unna løpeseddelen som ble forsøkt stukket til meg, men smilte og takket overstrømmende. Jeg tenkte det var Opplysningskontoret for frukt og grønt som var på ferde. Først på t-banen oppdaget jeg at eplet jeg satt og knasket på hadde et skjemmende FrP-klistremerke.
|
|
|
#53 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
OMG! |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Kidding, right?
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellHerregud, et eple er vel et eple? Magen vet ikke forskjellen. Jeg ville vært mer bekymret for å spise klistremerket...
|
|
|
|
#55 |
|
Søt og rar
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellJeg styrer unna.
|
|
|
#56 |
|
Ute på tur
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellJeg prøver å gå langt unna disse buene, for jeg vil helst ikke at Junior skal gå med reklamemateriell for feil parti. Måtte jobbe litt med det her om dagen, da noen prøvde å gi Junior FrP drops... Og han syntes det var rimelig urettferdig av meg å nekte han det, for det var jo nesten lørdag (fredag).
|
|
|
#58 |
|
By the Sea
|
Her mister du meg, altså. Hva ER saker som antirasisme og miljøvennlighet annet enn nettopp politikk, da?
|
|
|
#59 |
|
Ekvilist
|
Jeg har da aldri antydet at antirasisme og miljøvennlighet ikke er politikk? Tvert i mot skrev jeg at det dreier seg om at disse grad i større grad av preget av common sense enn mange andre politiske saker, og derfor stiller seg litt annerledes. Etter min mening er det litt anderledes å bekle barna med klær hvor det står "Save the trees please" eller "Ikke mobb kameraten min" enn å bekle de med klær hvor det er reklame for et spesifikt politisk parti.
|
|
|
#60 |
|
Epikur
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellJeg har med ungene på alle mulige politiske arrangementer i regi av partiet, for jeg jobber jo der og må ofte ha dem med på kveldstid, i helger når mannen jobber og sånn. de elsker det, for det er mye koselige folk, sang, liv og ballonger. De har vært med i 1. mai, 8, mars og ulike demoer i alle år og siden det er en stor og viktig del av mitt private og yrkesaktive liv er jeg glad for å kunne vise dem hva jeg tror på, står for og jobber med. jeg regner med de vil ha en runde innom Unge Høire for å plage meg når de er 16, og stålsetter meg. Jeg håper verdiene er blitt forholdsvis rotfaste når alt kommer til alt.
|
![]() |
|
|