Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriell

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-09, 20:41   #41
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriell

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg har ingen problemer med at barna mine går med parti-ballonger, ei heller om de mesker seg med vafler fra KrF, eple fra Frp eller tar i mot en rød rose. De er barn og jeg bruker dem ikke til å markere mitt eget politiske ståsted. Selv takker jeg høflig nei til alt, men tar gjerne med valgbrosjyrer.

Det var akkurat dette jeg hadde tenkt å skrive.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 20:46   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I prinsippet får de alle slags ballonger, men jeg har hatt en tendens til tilfeldigvis å svinge innom riktig stand først. Da HAR de jo ballonger. :lur:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 20:51   #43
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et klart nei til Frp- eller Krf-ballong. Fysjom!

Jeg er forresten ikke særlig redd for å påvirke barna mine den ene eller andre veien. Det være seg religion eller politikk. Jeg anser nemlig mine holdninger og meninger som sunne og fornuftige.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:32   #44
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Helst ikke andre ballonger enn SV og Rødt. Så mye for den valgfriheten.

Samme her.

Jeg kunne vel til nød ha godtatt en flammende rød Ap-ballong også. Kanskje.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:33   #45
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er forresten ikke særlig redd for å påvirke barna mine den ene eller andre veien. Det være seg religion eller politikk. Jeg anser nemlig mine holdninger og meninger som sunne og fornuftige.

Mulig jeg gjentar meg mye her nå, men fordi om man ikke ønsker at et barn skal gå med Krf-ballong på tross av at man stemmer Krf, så betyr ikke det at man ikke ønsker å påvirke barna sine. Jeg hadde blitt skikkelig lei meg om ungene mine når de ble myndige stemte på et parti som strider i mot alle verdier jeg hadde forsøkt å formidle gjennom oppveksten. Men et lite barn er ikke selv i stand til å vurdere innholdet i et parti, eller vurdere konsekvensen av å fly rundt med Frp-klær og ballong. Jeg synes de bør få slippe.

Gammel 05-09-09, 21:34   #46
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ungene mine får ikke materiell fra KrF og FrP.

Ikke mine heller.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:39   #47
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Frp-klær

Finnes det FrP-klær? Gud forby!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:41   #48
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Finnes det FrP-klær? Gud forby!

Det blir ikke fest uten Frp-vest!

Gammel 05-09-09, 21:44   #49
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men et lite barn er ikke selv i stand til å vurdere innholdet i et parti, eller vurdere konsekvensen av å fly rundt med Frp-klær og ballong. Jeg synes de bør få slippe.

Det synes jeg også, men en ballong er en flyktig ting, en leke. Hva som står på ballongen er mindre viktig. Klær er varig, og ikke tilfeldig valgt. Et barn iført en politisk t-skjorte bærer et politisk budskap. Det ser jeg ingen grunn til at barn skal gjøre, på samme måte som jeg ikke ser noen grunn til å påvirke mine barn i partipolitisk sammenheng, selv om det selvfølgelig er mange verdier jeg ønsker å overføre til mine barn.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:45   #50
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg takket pent nei til alt vi ble tilbudt i dag. Vesla begynte ikke å grine eller noe, så da antar jeg at hun overlevde fint uten både roser og ballonger. Jeg gidder ikke å gå rundt å bære på reklame for noen av partiene.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:45   #51
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

I prinsippet får de alle slags ballonger, men jeg har hatt en tendens til tilfeldigvis å svinge innom riktig stand først. Da HAR de jo ballonger. :lur:

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:46   #52
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det alternativet slo meg også altså. Men jeg orket ikke tanken på å ta imot noe som helst fra dem....

For noen år siden tok jeg imot et eple i morgenrushet ved Majorstuhuset. Jeg klarte behendig å sno meg unna løpeseddelen som ble forsøkt stukket til meg, men smilte og takket overstrømmende. Jeg tenkte det var Opplysningskontoret for frukt og grønt som var på ferde. Først på t-banen oppdaget jeg at eplet jeg satt og knasket på hadde et skjemmende FrP-klistremerke.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 22:17   #53
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

For noen år siden tok jeg imot et eple i morgenrushet ved Majorstuhuset. Jeg klarte behendig å sno meg unna løpeseddelen som ble forsøkt stukket til meg, men smilte og takket overstrømmende. Jeg tenkte det var Opplysningskontoret for frukt og grønt som var på ferde. Først på t-banen oppdaget jeg at eplet jeg satt og knasket på hadde et skjemmende FrP-klistremerke.

OMG!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 22:23   #54
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, et eple er vel et eple? Magen vet ikke forskjellen. Jeg ville vært mer bekymret for å spise klistremerket...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 22:24   #55
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg styrer unna.

Har ikke snublet over parti-ballonger i det siste, men de får ikke gassballonger i tide og utide, så det går sikkert fint å late som de koster penger

Gammel 05-09-09, 22:24   #56
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg prøver å gå langt unna disse buene, for jeg vil helst ikke at Junior skal gå med reklamemateriell for feil parti. Måtte jobbe litt med det her om dagen, da noen prøvde å gi Junior FrP drops... Og han syntes det var rimelig urettferdig av meg å nekte han det, for det var jo nesten lørdag (fredag).

Gammel 05-09-09, 22:41   #57
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil helst ikke at S skal gå med reklamemateriell for noe parti, og jeg synes egentlig det er latterlig å gi noe til barn. Jeg styrer unna.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 23:02   #58
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes imidlertid det er forskjell på å la barna gå med tøy som oppfordrer til antirasisme, miljøvennlighet og denslags sammenlignet med å la de gå med reklame for politiske partier.

Her mister du meg, altså. Hva ER saker som antirasisme og miljøvennlighet annet enn nettopp politikk, da?

Gammel 05-09-09, 23:25   #59
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Her mister du meg, altså. Hva ER saker som antirasisme og miljøvennlighet annet enn nettopp politikk, da?

Jeg har da aldri antydet at antirasisme og miljøvennlighet ikke er politikk? Tvert i mot skrev jeg at det dreier seg om at disse grad i større grad av preget av common sense enn mange andre politiske saker, og derfor stiller seg litt annerledes. Etter min mening er det litt anderledes å bekle barna med klær hvor det står "Save the trees please" eller "Ikke mobb kameraten min" enn å bekle de med klær hvor det er reklame for et spesifikt politisk parti.

Gammel 05-09-09, 23:51   #60
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har med ungene på alle mulige politiske arrangementer i regi av partiet, for jeg jobber jo der og må ofte ha dem med på kveldstid, i helger når mannen jobber og sånn. de elsker det, for det er mye koselige folk, sang, liv og ballonger. De har vært med i 1. mai, 8, mars og ulike demoer i alle år og siden det er en stor og viktig del av mitt private og yrkesaktive liv er jeg glad for å kunne vise dem hva jeg tror på, står for og jobber med. jeg regner med de vil ha en runde innom Unge Høire for å plage meg når de er 16, og stålsetter meg. Jeg håper verdiene er blitt forholdsvis rotfaste når alt kommer til alt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.