Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lilla støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 20:46   #21
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lilla støvletter

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg har kjøpt meg disse, gjelds det? :vilværemedigjengen:

Så på disse i dag. De er skikkelig lekre og kommer til å kjøpe sånne ja.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:50   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du kan prøve dem og se?

Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:53   #23
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har uniformsstøvlene i lilla i str 41 til overs, de er for smale til meg. Så hvis noen trenger...

Hvor er de smale? :intrissert:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:59   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvor er de smale? :intrissert:

De er smale ytterst ved tærne synes jeg. Ellers er de fine.

Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:02   #25
Left
Passiv

Standard

Ååååå disse er såååå fine!! :sikler_men_bidrar_lite:

Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:03   #26
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ganske bred fot, spørs om de passer da.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:05   #27
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg har ganske bred fot, spørs om de passer da.

Da passer de ikke. Ikke sjans heller om du er normal 41.

Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:14   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Ja, vi må jo treffes snart! Jeg har visst et strikkekurs å holde.

Jeg må kjøpe garn.
Og vi må treffes - herreminhatt - det er evigheter siden.

Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:27   #29
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk de lilla fra Bronx i går, de passet perfekt til meg, i min vanlige størrelse, synes ikke de var spesielt smale.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:31   #30
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja kunne noen fått tak i de lilla El naturalista i 42 for meg så hadde jeg vært vedkommende evig takknemlig... Tusen takk til Estrella for at hun har prøvd i dag

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:32   #31
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Disse fra Boden er jo ganske lekre, og ser ut til å være ikke så altfor høye og vaklete:

Disse synes jeg er veldig lekre, men er kanskje mer plomme enn lilla:

Ingen av disse er vel akkurat billige, da.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 16:35   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Kirsebær: Hva er feil med å gå i støvletter?

.

Det er selvsagt ikke noe galt med å gå i støvletter. For de som liker ordet eller skoen eller hva det nå er.

Jeg kan aldri gå i støvletter, bluse, eller pumps. Ordene i seg selv funker bare ikke.

Hva andre går med/i er helt opp til dem. :generøs:

Gammel 06-09-09, 00:10   #33
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvor finner jeg disse på nett i str 39?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 10:40   #34
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er selvsagt ikke noe galt med å gå i støvletter. For de som liker ordet eller skoen eller hva det nå er.

Jeg kan aldri gå i støvletter, bluse, eller pumps. Ordene i seg selv funker bare ikke.

Jeg tenderer til å være enig, og kaller det faktisk kun vintersko eller støvler. Bluser kan jeg ikke noe med, og ordet pumps tar jeg ikke i min munn.

Gammel 06-09-09, 11:08   #35
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Er det noen som bruker ordet "Pømmps" sånn på ekte da? I hodet mitt er det omtrent et tulleord altså. Støvletter (eller, Støvvlætta, seff) er et vanlig ord for meg igjen. - Men så er jeg jo 160 og må jo derfor bruke både pøømps og støvvlætta for å komme meg litt opp i høyden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.