|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Jeg trenger en sjampo med WOW-effekt!Jeg savner en shampo som virkelig merkes. Som gir masse volum og glans, og luftig, blankt, fint hår. Hvilken er det? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en shampo med WOW-effekt!Jeg er veldig fornøyd med SP fra Wella sine produkter. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Jeg trenger en shampo med WOW-effekt!Jeg fikk en shampo og en kur fra min svigerinne(som er frisør) som er for volum i hår. Jeg føler ikke den passer mitt hår, så du kan gjerne overta for å se om den passer ditt?
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Jeg trenger en shampo med WOW-effekt!Jeg bruker som oftest volumshampo til mitt hår. En jeg liker veldig godt er Sebastian Evokativ full volume building shampoo. Den er ganske dyr, men til gjengjeld veldig drøy. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeg trenger en shampo med WOW-effekt!Takk for tips. Kanskje jeg skal prøve den Teofelia linker til. Hva heter de du har, Nabojenta? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Jeg trenger en shampo med WOW-effekt!Jeg er også fornøyd med SP. Og tenkte når jeg leste overskriften at jeg nok akkurat nå egentlig kunne trenge fryktelige mange hår- og kroppsprodukter med WOW-effekt...
|
|
|
#9 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en shampo med WOW-effekt!Og jeg er veldig fornøyd med min l'Occitane dybderensende lavendelshampoo og l'Occitane olivenolje hårmaske som jeg bare bruker på dekhårene og tuppene. Trener mye for tiden, og vasker derfor håret nesten hver dag. Det blir blødt, lett, smidig og velduftende
|
|
|
#10 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Jeg trenger en shampo med WOW-effekt!
L`occitane er et nydelig merke. Kjøpte en Eau De Toilette her om dagen, Cherry Blossom-ett eller annet. Den lukter helt himmelsk. Ikke stramt og kvalmt som så veldig mange dufter, men mildt, rent og helt nyyyyydelig. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Jeg trenger en shampo med WOW-effekt!Både jeg og frisøren min velger oss Tigi bed head dumb blonde sjampo og balsam.
|
|
|
#12 |
|
Usedvanlig begavet
Elsker Bed Head-serien
|
|
|
#13 |
|
Introvert optimist
|
Her. Men jeg pleier å bestille fra Lookfantastic.com. Jeg kjøper de store flaskene med 750 ml og får dem sendt i to pakker, da blir det under 200 kroner og tollfritt.
|
|
|
#15 |
|
Usedvanlig begavet
Jeg lar meg alltid friste av kul og annerledes design på emballasje og farge og dufter på produktene. Husker ennå KMSs serie med bananlukt fra midten av nitti-tallet, da var KMS det siste hotte på markedet
|
|
|
#17 |
|
Tøff
|
Sv: Jeg trenger en sjampo med WOW-effekt!Big Sexy Hair. Dene r god, ikke svinedyr og lukter tålelig greit. Den L'Oreal saken lukter Jif skurekrem og håret mitt ser sannelig ut som det er Jif jeg har brukt i det óg.
|
|
|
#18 |
|
Plæstic pusher
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en shampo med WOW-effekt!De har Tigi på strawberrynet også. Jeg tror det blir enda billigere. http://no.strawberrynet.com/haircare/tigi/ |
|
|
|
![]() |
|
|