Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg trenger en sjampo med WOW-effekt!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-09, 10:09   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger en sjampo med WOW-effekt!

Jeg savner en shampo som virkelig merkes. Som gir masse volum og glans, og luftig, blankt, fint hår. Hvilken er det?

Bruker som regel diverse fra Redken, men nå trenger jeg visst å bytte litt. Bad hairday rett som det er.

Jeg har ganske tykt blondt hår med litt lysere striper og bob-klipp, kan være litt tørt i tuppene men ikke veldig. Har en tendens til å legge seg litt tungt når det ikke er 100% nyvasket.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 11:10   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en shampo med WOW-effekt!

Jeg er veldig fornøyd med SP fra Wella sine produkter.
Jeg trenger ikke volum akkurat til håret, men jeg får ihvertfall glansfullt hår.
Jeg har brukt for sensitiv hodebunn og nå bruker jeg den som heter repair 1.2.
Fornøyd med begge to.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 11:13   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en shampo og en kur fra min svigerinne(som er frisør) som er for volum i hår. Jeg føler ikke den passer mitt hår, så du kan gjerne overta for å se om den passer ditt?

Gammel 26-08-09, 11:14   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker som oftest volumshampo til mitt hår. En jeg liker veldig godt er Sebastian Evokativ full volume building shampoo. Den er ganske dyr, men til gjengjeld veldig drøy.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 21:38   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips. Kanskje jeg skal prøve den Teofelia linker til. Hva heter de du har, Nabojenta?

Håret mitt er slett ikke tynt, men det kan bli litt tungt, og da syns jeg noen volumshampoer gjør det lettere og luftigere.

Gammel 26-08-09, 21:45   #6
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også fornøyd med SP. Og tenkte når jeg leste overskriften at jeg nok akkurat nå egentlig kunne trenge fryktelige mange hår- og kroppsprodukter med WOW-effekt...

Gammel 26-08-09, 22:08   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

L´oréal professionnel, expert serie, volume expand.

Jeg skal til byen i morgen, så jeg kan godt komme innom med den da, om du ønsker?

Gammel 27-08-09, 10:18   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker sexy silky hair.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 20:35   #9
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Og jeg er veldig fornøyd med min l'Occitane dybderensende lavendelshampoo og l'Occitane olivenolje hårmaske som jeg bare bruker på dekhårene og tuppene. Trener mye for tiden, og vasker derfor håret nesten hver dag. Det blir blødt, lett, smidig og velduftende

Gammel 05-09-09, 20:42   #10
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Og jeg er veldig fornøyd med min l'Occitane dybderensende lavendelshampoo og l'Occitane olivenolje hårmaske som jeg bare bruker på dekhårene og tuppene. Trener mye for tiden, og vasker derfor håret nesten hver dag. Det blir blødt, lett, smidig og velduftende

L`occitane er et nydelig merke. Kjøpte en Eau De Toilette her om dagen, Cherry Blossom-ett eller annet. Den lukter helt himmelsk. Ikke stramt og kvalmt som så veldig mange dufter, men mildt, rent og helt nyyyyydelig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:08   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både jeg og frisøren min velger oss Tigi bed head dumb blonde sjampo og balsam.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 21:27   #12
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Både jeg og frisøren min velger oss Tigi bed head dumb blonde sjampo og balsam.

Elsker Bed Head-serien Hvor i Grenland får du tak i dem? Clippso?

Gammel 05-09-09, 21:56   #13
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Elsker Bed Head-serien Hvor i Grenland får du tak i dem? Clippso?

Her. Men jeg pleier å bestille fra Lookfantastic.com. Jeg kjøper de store flaskene med 750 ml og får dem sendt i to pakker, da blir det under 200 kroner og tollfritt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 20:01   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Tigi Bed Head er forsåvidt god, men den lukter jo skikkelig tyggis?

Gammel 06-09-09, 20:06   #15
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Tigi Bed Head er forsåvidt god, men den lukter jo skikkelig tyggis?

Jeg lar meg alltid friste av kul og annerledes design på emballasje og farge og dufter på produktene. Husker ennå KMSs serie med bananlukt fra midten av nitti-tallet, da var KMS det siste hotte på markedet

Gammel 06-09-09, 20:07   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Tyggis og banan er definitivt ikke noe jeg ønsker å ha i håret.

Gammel 06-09-09, 20:09   #17
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en sjampo med WOW-effekt!

Big Sexy Hair. Dene r god, ikke svinedyr og lukter tålelig greit. Den L'Oreal saken lukter Jif skurekrem og håret mitt ser sannelig ut som det er Jif jeg har brukt i det óg.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 20:09   #18
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Her. Men jeg pleier å bestille fra Lookfantastic.com. Jeg kjøper de store flaskene med 750 ml og får dem sendt i to pakker, da blir det under 200 kroner og tollfritt.

De har Tigi på strawberrynet også. Jeg tror det blir enda billigere. http://no.strawberrynet.com/haircare/tigi/

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.