Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Blanke ark

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 11:54   #27
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blanke ark

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men jeg ser jo at det meste av det de bruker i undervisningen av mine barn er hjemmelaget. Har lærerene workshops hvor de sitter og utformer undervisningsmateriell? Det er jo veldig bra det de har laget, men det må ha tatt endel tid å produsere det.

Vi har ikke det, men jeg tenker det er mer fokus på dette på lavere trinn. Jeg lagde en del selv da jeg underviste på tilrettelagt ett år, og det tok forferdelig mye tid. Da klarte jeg også å få kjøpt inn noe greier, men så er det jo ikke så mye tid til å lære seg å bruke det dessverre. Det er også et issue, man må liksom komme igang med bruken på det man kjøper inn. Ikke alltid så lett det heller. Iallfall ikke for meg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.