Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP-valget 2009

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket parti ville du stemt på i dag?
Rødt 6 2,06%
SV 53 18,21%
Arbeiderpartiet 112 38,49%
SP 10 3,44%
Venstre 49 16,84%
KrF 6 2,06%
Høyre 42 14,43%
FrP 13 4,47%
Deltakere: 291. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 00:58   #81
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP-valget 2009

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

JEg lurer også på hvem de 4 gærningene som stemmer Rødt, er. :har lest partiprogrammet - fikk ikke sove etterpå:

Får du søvnproblemer av å lese Erich von Däniken eller Dan Brown også?

Sitat:

Historia har vist at det bare er gjennom reelt demokrati og folkelig deltakelse det er mulig å utvikle sosialismen.

«Historia» har vist at det bare er gjennom å overvinne tyngdekraften at mennesker kan utvikle evnen til å fly ved tankens kraft.

Ben "real life examples abound" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 01:39   #82
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Stemte AP her, men vingler mellom AP og SV. Prøvde å ta en valgtest, og fikk 50/50 mellom de der også, så ikke mye hjelp av det i grunnen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 06:39   #83
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg sier som jeg pleier si i kantina på jobben (omringet av ingeniører) at jeg blir mer og mer borgerlig for hvert år som går - nå stemmer jeg SV.

Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 08:08   #84
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

SV.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 09:00   #85
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror Venstre, men i det siste har jeg også fått mer sansen for Høyre og Erna, så jeg har vel egentlig ikke helt bestemt meg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 09:52   #86
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg vingler veldig og tror jeg kanskje får gå for " Elle melle disi, du har fisi"-varianten foran stemmesedlene i år.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 09:54   #87
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner at jeg er usikker igjen. Stemte Venstre her, men har i alle år stemt Ap. Jeg vet jo i grunn de viktigste forskjellene mellom de to partiene, men jeg liker likevel hva begge partier står for. "Problemet" mitt er at jeg har veldig sans for Stoltenberg i statsministerstolen.

Gammel 07-09-09, 11:49   #88
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Får du søvnproblemer av å lese Erich von Däniken eller Dan Brown også?

«Historia» har vist at det bare er gjennom å overvinne tyngdekraften at mennesker kan utvikle evnen til å fly ved tankens kraft.

Ben "real life examples abound" Murphy

Dan Brown stiller ikke til valg, så vidt jeg vet.

Gammel 07-09-09, 14:37   #89
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høh. Venstre vil ha mer forskning på alternativ medisin.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:06   #90
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det vil jeg også, definitivt! Jeg vil vite hva som eventuelt virker, og dokumentere at det andre er bløff.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:11   #91
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vingler litt mellom høyre og venste.. Skulle tro disse to partiene representerte hver sin side i politikken, men det slår meg at venstre kanskje av og til er mer høyre enn hva høyre er..

Mex er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:14   #92
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

I år er jeg mer forvirra enn noensinne. Jeg har prøvd disse valgtestene, men fordi jeg har et par sære hjertesaker som bistandspolitikk og distriktspolitikk som slår kraftig ut på testene, så ender jeg gjerne opp med Krf. Krf er helt utenkelig for meg å stemme på bl.a. pga deres holdninger i forhold til ekteskapsloven. Sp kan jeg vurdere, men nå er jo ikke distriktspolitikk det jeg er mest opptatt av, så jeg vet ikke om jeg skal la den saken styre min stemmegivning. Mulig jeg skal prøve på nytt og svare nøytralt på de to sakene.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 15:14   #93
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

SV, som vanlig - både her inne og på valgdagen.

Gammel 07-09-09, 15:19   #94
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det vil jeg også, definitivt! Jeg vil vite hva som eventuelt virker, og dokumentere at det andre er bløff.

Det var jo forsåvidt en fin tanke.

Gammel 07-09-09, 15:47   #95
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Svarte tidligere i tråden at det ble AP på meg, og det ser ut til at stemte godt med denne testen: NRKs Valgomat

Synes testen var fin, med at det gikk an å la være å vektlegge noen områder.

Vedlagte bilder
Filtype: png Bilde 4.png (82,6 KB, 134 visninger)
nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 16:01   #96
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå tok jeg testen jeg også, og selv om det var noen teite spørsmål der, så havnet je på 70% V, gitt.

Så Høyre og så AP. Men Rødt, 23%

Gammel 07-09-09, 16:05   #97
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Den sa Venstre, ja.

Gammel 07-09-09, 16:14   #98
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kom jammen klart ut på Venstre på denne også, men jeg fikk høyere score på Rødt enn på AP da; jeg mistenker at slike politiske tester ikke gir meningsfylte resultater for Rødt på samme måte som at personlighetstester ikke nødvendigvis sier noe særlig fornuftig for mentalt syke.

Ben "not calibrated for reality" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 16:20   #99
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Gammel 07-09-09, 16:22   #100
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk likt mellom Ap og Venstre og siden det er disse to jeg vingler mellom, så hjalp ikke det gitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.