|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Eller jallfall. :norsklærer: |
|
|
|
#46 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Man burde kanskje få næsa litt ut av bøkene og inn blandt folket ?
|
|
|
#47 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Og jeg gikk et skonummer opp i starten mens jeg ventet minsten, og ned igjen tre år senere.
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?
Guri de der er FINE :sikle: |
|
|
|
#49 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg har gått opp ca 1,5 str i sko løpet av tre svangerskap.
|
|
|
#50 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Det tror jeg gjerne man kan, ja. Særlig om man har "trukket en størrelse" på grunn av bredden på foten, og ikke så mye lengden.
|
|
|
|
#51 |
|
Pauset
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg gikk opp 1,5 skonummer da jeg var gravid (og tung), og gikk ned et skonummer nå forrige høst da jeg gikk ned en del igjen. Er nesten tilbake til normalen, nå. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Men når man er gravid så utvides føttene fordi leddbåndene blir slakkere, er det ikke så?
|
|
|
|
#53 |
|
Pauset
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?
For meg så kan det virke som om man "tråkker ut" foten mer når man veier mer. Jeg har i alle fall ikke krymet i føttene igjen før jeg har gått ned ganske mye i vekt. |
|
|
|
![]() |
|
|