|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sentralt
![]() |
Sv: Bokforslag til mannenVille også ha forsøkt noe Clive Cussler eller Allistar McClean. Det har ihvertfall gått "hjem" her hos både mann, far og svigerfar |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokforslag til mannenSlumdog millionaire? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Epikur
|
Sv: Bokforslag til mannenMin mann begynte å lese igjen med Stieg Larsson, deretter Jo Nesbø og diverse lettbent krim. I det siste har han gått over til skjønnlitteratur og avsluttet nylig Fuglesang av Sebastian Faulks.
|
|
|
#25 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokforslag til mannenDenne tråden må jeg følge med på. Samboeren min leste sin første bok på 11 år i forrige uke og det kan se ut som om han har lyst til å fortsette med det. Han har lyst til å lese Stig Larssons Menn Som Hater Kvinner, men det er ikke akkurat Elling-stil
|
|
|
#26 |
|
En Som Trener
|
Sv: Bokforslag til mannenMin mann som i alle år har slitt med dysleksi med lite eller ingen oppfølging, fant igjen noe motivasjon til å lese med Harry Potter. :enkel:
|
|
|
#27 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Bokforslag til mannenMin mann leser mye fantasy, for tiden går det i en eller annen masseprodusert serie.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokforslag til mannenHva med Levi Henriksen? Feks Snø vil falle over snø som har falt. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokforslag til mannenKompani Orheim av Tore Renberg. Festlig å lese (innholdet er ikke bare festlig da), spesielt dersom man vokste opp på 70-tallet.
|
|
|
#30 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Bokforslag til mannenA hitchikers guide to the universe - Douglas Adams |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Bokforslag til mannenA hitchikers guide to the galaxy, heter den visst ... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Bokforslag til mannen
Signerer anbefalingen. Ellers liker både jeg og mannen Nick Hornby; High fidelity og Gutter er gutter. Siste jeg leste av han var Slam, litt anderledes og veldig lett bok. Han har skrevet i jeg form som en 16 år gammel gutt. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokforslag til mannenDoppler og Volvo lastvagnar av Erlend Loe. |
|