Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 23:56   #101
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål om smiley-bruk og uskrevne regler

Et Annet Forum.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 23:56   #102
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På en skala, hvor hjerneskadd er man egentlig når man synes snill-smileyen ser snill og søt ut? Skalaen går til ca. 13.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 23:58   #103
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nyttig tråd for oss noviser, skjønner at jeg har tatt feil smiley både titt og ofte, *tør ikke bruke noen smiley for å vise min sinns-stemning*

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 23:58   #104
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg har ikke sett denne typen bruk her inne, men på et annet forum jeg er det titt og ofte at smilyen "rørt" blir brukt når man er lei seg. F.eks. Jeg har mistet jobben min

På samme forum blir også brukt som det den heter så jeg skvetter litt når den brukes etter kommentarer som "Så søt gutten din er" osv.

Man kan jo bruke i ditt eksempel uten å bomme på betydningen av den.

Jeg har mistet jobben! (Underforstått; just my luck.)

Gammel 08-09-09, 00:00   #105
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

er ikke teit.
Den betyr en vennskapelig dult. Litt mer kompis enn , som bare er hyggelig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:01   #106
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

er ikke teit.
Den betyr en vennskapelig dult. Litt mer kompis enn , som bare er hyggelig.

Pøhe! Den misbrukes daglig, puttes bak alle tenkelige (og utenkelige) setninger, og brukes ofte med en spydig undertone.

Men det er ikke alle som får med seg sånt, da.

Gammel 08-09-09, 00:04   #107
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Hmmm. -smileyen har jeg ikke sett i en spydig sammenheng enda.

Gammel 08-09-09, 00:08   #108
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Man kan jo bruke i ditt eksempel uten å bomme på betydningen av den.

Jeg har mistet jobben! (Underforstått; just my luck.)

Ja, kanskje litt teit eksempel. Jeg har vel sett den flest ganger i sammenheng med innlegg hvor noen er syke eller har hatt en spontanabort og det er klart ut fra innlegget at den som skriver er veldig lei seg og ikke gråter av glede.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:08   #109
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Du vet hva Scarlett sa om deg tidligere i tråden?

Hæ? Hva har prikketigging med meg å gjøre? Insinuerer du at jeg meldte meg i tråden for å få prikker? Hallo.

Gammel 08-09-09, 00:09   #110
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Putter sikkert fingrene i ørene ved flere anledninger enn jeg gjør? Hæ? Den skjønte jeg ikke.

Det absolutt nekter jeg å tro.

Og hvis faktisk tilfelle: jeg putter fingrene i ørene når jeg gjør lalala, men ikke ellers. :forklarer:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:10   #111
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, jeg leste visst litt fort. Liten skrift og sånn. Det stemmer det Scarlettah sier.

Gammel 08-09-09, 00:11   #112
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Neeeeei! Mente bare at Scarlett hadde sagt at du var "løs på avtrekkeren" ved prikketigging. Hahahaha, så morsom jeg var!

Du var egentlig litt morsom, hadde jeg bare skjønt spøken.

Gammel 08-09-09, 00:18   #113
Skvetten
Passiv

Standard

Må vel si 2. Klarte jo tross alt å fyre opp Skvetten ved feil bruk.
(Sorry igjen, Skvetten. )

Er jeg hjerneskadd i tillegg til blond nå? Eller er det noe jeg skal ha tatt meg nær av? Eller som noen tror at jeg har tatt meg nær av eller noe?

:lost:

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:19   #114
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg vet. Noen mener til og med at de kan skimte det blonde håret som armene liksom ordner til. De ser så klart syner.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Skal vi begynne å snakke om nå?

:prokrastinerer klesvask:

Jøss! Jeg har ikke lagt merke til at tungen til denne smileyen faktisk beveger seg, før nå.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Den sier lalalalala. Noen påstår at den gjør noe helt annet. Dem om det. De putter sikkert fingrene i ørene ved flere anledninger enn jeg gjør.

er en liten vulgær slikker og tungen er beviset på at her er det sankk om munnsex og da helst jentesex.

Sånn er det med den saken.
Og alle som ikke er enig er ikke særlig smart.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:20   #115
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mangler sikkert noen komma i innlegget: spre disse der det måtte passe. ,,,,,,,,,,,,,

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:20   #116
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

er en liten vulgær slikker og tungen er beviset på at her er det sankk om munnsex og da helst jentesex.

Sånn er det med den saken.
Og alle som ikke er enig er ikke særlig smart.

HJa, for det er sjempenaturlig å stikke fingrene i ørene når man har sex.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:21   #117
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den beveger tunga i en ekstrem fart, den der. :fascinert:

Gammel 08-09-09, 00:22   #118
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

HJa, for det er sjempenaturlig å stikke fingrene i ørene når man har sex.

Jeg hadde definitivt gjort det hvis jeg var dama til han gryntefyren i naborommet vårt på Hurtugruta. :urk:

Gammel 08-09-09, 00:27   #119
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Nå har dere tippet over, damer. Gå og legg dere.

Gammel 08-09-09, 00:29   #120
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg har tatt meg nær av at jeg har trodd at du har tatt deg nær av. Alle husker vel alt jeg skriver? :memememe:

Er jeg så impårtant?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.