|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Normal modell skaper debattDama er nydelig, og mye mer behagelig å se på enn de fleste andre modeller man ser i ukebladene. Men jeg er enig i at det ene bildet er lite flatterende. Ikke fordi hun er tjukk, men fordi huden henger litt. Sannsynligvis skyldes det bare at hun holder inn magen, og at fotografen er lite vant med å ta bilder av/instruere normalvektige folk. Det er ikke det samme å fotografere pluss-modeller og anoreksi-modeller, man kan ikke bare bruke de samme stillingene.
|
|
|
#102 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Normal modell skaper debattKvinner er kvinner værst, det tror jeg på.
|
|
|
|
#103 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Normal modell skaper debattDeilig dame!
|
|
|
#104 |
|
Passiv
|
Sv: Normal modell skaper debatt
Amen! |
|
|
|
#105 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Normal modell skaper debattJeg lurer på hva jeg er, hvis hun betegnes som feit!! Og normal; vel - jeg synes hun er utrolig flott!! Det er veldig trist at idealene er så sykelige som de har blitt ...
|
|
|
#106 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Normal modell skaper debattNydelig dame! |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Passiv
|
Sv: Normal modell skaper debattJeg har sett bildene. Jeg har ikke lest denne tråden, for det har jeg ikke selvtillit til enda jeg egentlig ikke har så lite selvtillit. Men sånn i tilfelle noen synes noe liksom. |
|
|
|
#108 |
|
En som trener
|
Det er det viscerale magefettet - det som ligger rundt de indre organene (tarmer, nyrer, eggstokker/testikler) - som er helsemessig ugunstig, ikke subkutane magefettet (som denne modellen evt har mer enn andre modeller av). |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Normal modell skaper debattJa, da har man litt mer "bollemage", eller? Dette var mer sånt "nær huden-fett", lizzom.
|
|
|
#110 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Normal modell skaper debattEr det noen som har kalt henne feit? Ikke som jeg har sett i denne tråden, inkludert meg selv.
|
|
|
#111 |
|
En som trener
|
Jepp, det hun har litt av er (abdominalt) subkutant fett, og det er ikke skadelig på samme måte som visceralt fett (faktisk er det trolig en beskyttende effekt av subkutant fett på hofter og lår i forhold til risiko for hjerte- og karsykdommer). Kan man spille tromme på en mage er det mye visceralt fett, det du lett får tak i med fingrene er subkutant. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Amen.
Kult med variasjon, men slett ikke sikkert det hadde vært en forbedring i ditt tilfelle.
|
|
|
|
#113 |
|
Passiv
|
Jeg vet at vi aldri har møttes, så du vet ikke hvordan jeg ser ut. Men jeg akter å bade i dette komplimentet i hele dag likkavel. |
|
![]() |
|
|