|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra? | |||
1 - 10 min |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,56% |
11 - 20 min |
6 | 3,35% |
21 - 30 min |
13 | 7,26% |
31 - 40 min |
12 | 6,70% |
41 - 50 min |
25 | 13,97% |
51 - 60 min |
39 | 21,79% |
61 - 70 min |
35 | 19,55% |
71 - 80 min |
12 | 6,70% |
81 - 90 min |
13 | 7,26% |
91 - 100 min |
9 | 5,03% |
101 - 110 min |
4 | 2,23% |
111 - 120 min |
5 | 2,79% |
Over 120 min |
5 | 2,79% |
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Hvis jeg må forte meg, klarer jeg det på en time(med barn).
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg stemte 61-70 min. Det er det jeg vanligvis bruker av tid før jeg er klar til å sette meg i bilen. Jeg har vært ute av døra på den tida, men nå regner jeg fra jeg står opp og til jeg er reiseklar til jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg liker å ha god tid om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?En drøy time:
![]() |
#25 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Imponert over hva enkelte får til på kort tid om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?"Hva rekker du på den tiden" var også et spørsmål, ja.
![]() |
#27 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg bruker normalt ca 1 time.
![]() |
#28 |
villende
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Én time hvis mannen er hjemme (han har ansvar for morgenstellet). Jeg bruker minst 30 minutter på badet, da jeg er stuptrøtt om morgenen. Er jeg alene med ansvaret bruker jeg 15 minutter ekstra. Jeg har morgenfriske, samarbeidsvillige barn (stort sett). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
er her
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?I dag brukte jeg 55 min, men da var jeg alene med gutta, så i dag ble det å stelle og kle på meg selv og begge gutta, størsten ordner en del selv da, om han må... Smøre frokost til alle og pakke oss i bilen. Når mannen er hjemme bruker vi mellom 35-40 min ca på å komme oss ut døren.
![]() |
#30 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?15-20 minutter. Står opp fem på sju, rask runde på badet, kler på meg, vekker ungene, lager matpakke (til meg selv), og sitter i bilen før kvart over sju. Klar på jobb halv åtte.
![]() |
#31 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Det kommer an på om jeg tar grep om ungene eller ikke. Er det bare meg, tar det ca en time. Inkludert barnestell tar det 1,5 time. Da skjer ting i denne rekkefølgen: Opp 630, dusjer og kler på meg, setter på kaffe (veldig viktig) og drikker den mens jeg lager grøt til ungene og matpakker. En eller annen gang mellom 700 og 730 våkner ungene, da kler på den ene og pisker den andre til å kle på seg, kaster i meg min egen frokost mens samboer assisterer grøtspiserne, tilbake på badet for hårfiksing, sminking og tannpuss. Deretter kommer grøtspiserne på badet for hårkjemming og tannpuss, deretter påkledning. Alle ute av døra rett før 8.
![]() |
#32 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Alt fra en til halvannen time.
![]() |
#33 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg svarte 31-40 min. På den tiden rekker jeg: tisse, vaske ansikt og ta på litt sminke, dra LilleVenn ut av sengen og hjelpe henne med klærne, pakke pc sekken min, ta vitaminer, finne frem frokost til å ta med på jobb, hjelpe Lillevenn med å pakke sekken. Jeg dusjer som regel om kvelden, om jeg ikke har gjort det, tar jeg en kjapp dusj om morgenen. LøveMannen smører niste til LilleVenn og lufter hunden. Dersom ha er borte og jeg skal gjøre alt selv, må jeg beregne en time. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Bare meg: 21-30, ferdig dusjet og sminket.
![]() |
#36 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Når det kun er meg selv som skal ut av døren klarer jeg meg på en halvtime, og da inkluderer det dusj og hårvask, sminke, påkledning, hårtørking, frokost og pakke pc-sekk. Men da skal jeg ikke ha noen forstyrrelser, da ryker tidskjema. Når jeg skal levere ungene bruker jeg mye lenger tid, da står jeg gjerne opp i sekstida og vi er ute av døra litt før halv åtte, men da har vi kost oss og slappet av i løpet av den tida. Ungene er a-mennesker og står tidlig opp, men jeg gidder ikke levere grytidlig for det, så vi bruker heller veldig god tid på morgenen.
![]() |
#37 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg "står opp" når gubben går på jobb kl 6.15. Da er poden allerede oppe, så den første timen ligger gjerne jeg og halvsover på sofaen i loftstuen, mens han leker.
![]() |
![]() |
#38 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?
Vi bruker kortere tid på frokostserveringen hvis vi serverer havregrøt, så den får bli.
![]() |
#40 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?selv jeg har satt alt klart kvelden før bruker vi MINST 1,5 time. Klumpen må ha frokost iom at han våkner så grytydlig og er skrubbsulten, og snuppa bruker minst 30 min bare på å kle seg.
![]() |
|
|