Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Melkedrøm

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 17:25   #21
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkedrøm

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Fast!

Aiaiai. Dette krever et studium, kjenner jeg.

Gammel 07-09-09, 17:37   #22
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Synes ikke den ligner på soho jeg. Alt for mye bringebærsmak til det. Men god var den.

Den med valnøtt og karamell var og god. Men litt mye smak fra valnøttene.

Den smakte jo høgg. Den og den der melkesjokoladen med jordbær er faktiskt noe av det jævligste jeg har smakt, når det kommer til sjokolade.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 17:51   #23
Fisken
Aktiv

Fisken sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Den smakte jo høgg. Den og den der melkesjokoladen med jordbær er faktiskt noe av det jævligste jeg har smakt, når det kommer til sjokolade.

Det kan du ikke mene, melkesjokolade med jordbær er jo sååå godt!

Men det er litt samme greia, da - elsker begge....

Gammel 07-09-09, 18:57   #24
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Den melkesjokoladen med jordbær blei i overkant. Den blei for søt rett og slett.

Sjokolade med yougurt. Trur nok eg holder meg langt unna. Stratos er tingen.

Gammel 07-09-09, 19:02   #25
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Mannen dro på butikken for å handle. Husket jeg å si fra om Melkedrømmen? Bruker han å huske på at jeg fortjener noe ekstra når jeg er feberslapp og sløv? Har han tatt med seg mobiltelefonen?

Du trenger ikke ha mentalkapasitet utover et gjenomsnittligbrød for å forstå at svaret på alle spørsmålene er: NEI!

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 19:22   #26
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

Mmm, denne er jo bare helt fantastisk.
Tror faktisk at jeg skal ta med meg en sånn hjem når jeg skal på butikken snart.

Gammel 07-09-09, 20:17   #27
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

Æsj, det var tomt for Melkedrøm i butikken.

Gammel 07-09-09, 21:15   #28
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsket Soho, og trodde jeg hadde funnet en løsning i denne. Men neida, jeg ble bare irritert over den ødeleggende bringebærsmaken. Bort med bringebærene, så blir den god.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 21:22   #29
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Melkedrøm var litt kvalmende. Gi meg heller en mørk sjokolade med svart pepper!

Gammel 07-09-09, 23:52   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes de var helt greie, ikke noe spesielt.

Bergene melk fra Nidar derimot, den nye plata som er laget etter oppskrift fra 1915, den er nyyydelig! MYE bedre enn Freia sin melkesjokolade.

Gammel 07-09-09, 23:58   #31
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Bergene melk fra Nidar derimot, den nye plata som er laget etter oppskrift fra 1915, den er nyyydelig! MYE bedre enn Freia sin melkesjokolade.

Den var god, men slår ikke Freia sin..

Gammel 08-09-09, 00:00   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åjo, langt ned i støvlene. Jeg synes Freia sin er søt og kvalmende. Nidar sin er litt "lettere", på en måte. Smaker som den julesjokoladen de solgte før, knallgod.

Gammel 08-09-09, 00:02   #33
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nidar sin smaker som Stratos i melkesjokoladeform. God, men jeg foretrekker Freia sin. Nidar sin var litt hardere og tynnere.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 00:02   #34
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Det er godt smaken er som baken - ellers hadde det vel alltid vært utsolgt for det man likte best!

Gammel 08-09-09, 00:03   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe ja, sant sant.

Gammel 09-09-09, 11:37   #36
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Snille flinke gubbelure kjøpte med en plate til meg i går da han var på butikken. Men, hva pokker hjelper det når jeg er så tett i nesen at jeg har mistet all smakssans? Så nå sitter jeg å ser på platen (minus en bit).

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.