Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

"Så som i himmelen"

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 11:47   #61
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Skulle egentlig se opptak av "6 fot under", men klarte ikke å la være å se filmen.

Den Gabriellas song... Har noen sunget den i Beat for Beat?

Her er iallefall teksten:

Sitat:

"Gabriellas sång"
Text: Py Bäckman

Det är nu som livet är mitt
Jag har fått en stund här på jorden
Och min längtan har fört mig hit
Det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt
Min förtröstan långt bortom orden
Som har visat en liten bit
Av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever
all den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske jag hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig
för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag

Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans
Jag vill känna att jag levt mitt liv

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 12:07   #62
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Sikkert fint for de som liker korsang ja.

Ja, eller for de som har LITT gehør for musikk.
De andre kan som sagt slenge seg i veggen.

Gammel 08-01-07, 12:08   #63
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

*kremt* Jeg elsker korsang, men ikke dårlig korsang... Måtte nesten slå av i begynnelsen fordi det var så fælt å høre på. *venter på å bli angrepet av de ville horder* Men Gabriellas sång er helt fantastisk.

Fnis. De var dårlige i begynnelsen a

Gammel 08-01-07, 12:19   #64
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så på den, og den var jo grei nok. Men jeg synes ikke den var sånn kjempevoldsom, og kjempebra.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 13:02   #65
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ja, eller for de som har LITT gehør for musikk.
De andre kan som sagt slenge seg i veggen.

Ja, tenke seg til.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 13:03   #66
Siri
seru

Siri sin avatar

Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så greide jeg altså å pådra meg en rød prikk i denne tråden...

Gammel 08-01-07, 13:26   #67
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Uff, da.

Gammel 08-01-07, 13:28   #68
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det lønner seg å like de samme filmene og den samme musikken som majoriteten.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 13:34   #69
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 13:40   #70
Siri
seru

Siri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Uff, da.

Eeeh...?

Sist redigert av Siri : 08-01-07 kl 13:49.
Gammel 08-01-07, 13:41   #71
Siri
seru

Siri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det lønner seg å like de samme filmene og den samme musikken som majoriteten.

Sist redigert av Siri : 08-01-07 kl 13:49.
Gammel 08-01-07, 13:48   #72
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Irriterer meg litt over den utrolig stereotype svenske presten. Sånn er de ALLTID fremstilt i svenske filmer! Jeg har aldri møtt sånne prester, jeg?? Er det sånn de er i Sverige?

Ja, det tenkte jeg også på. Og så begynte jeg å lure på om religionen virkelig står så sterkt på landsbygda i Sverige som man kan få inntrykk av i en del svenske filmer (Änglagård, f.eks.)? Trodde egentlig at de var like sekularisert som her i Norge. Men på den andre sida - kanskje jeg har feil bilde av religionens rolle på landsbygda i Norge også?

Gammel 08-01-07, 13:59   #73
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Jeg så den,og den gjorde et enormt intrykk på meg.Synes den var kjempe bra

Gammel 08-01-07, 14:08   #74
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes prestekonas oppgjør med presten var så bra. (Det etter festen.)

Gammel 08-01-07, 14:10   #75
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 08-01-07, 14:29   #76
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Hvilket innlegg var det som provoserte?

Gammel 08-01-07, 14:53   #77
Siri
seru

Siri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Hvilket innlegg var det som provoserte?

Har du ikke lest det hårreisende innlegget mitt i #58?

Gammel 08-01-07, 14:56   #78
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

action!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 15:17   #79
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Ja, jeg har selv sunget i kor i mange år, og ble veldig sjokkert over uttalelsen din.

Gammel 08-01-07, 15:28   #80
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Uansett realistisk/urealistisk, bra/dårlig plot så fikk denne filmen meg til å sippe big time... Ikke helt uventet, jeg gråter minst en gang om dagen for tiden.

Jeg må si jeg synes det er en flott film på den måten at den skildrer ulike former for kjærlighet så bra, det være seg lykkelig eller ulykkelig. Det liker jeg!

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.