Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

I will survive

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-09, 17:42   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

I will survive

Jeg hørte nettopp en sang på radioen som jeg ikke greier å finne igjen. Det var en mix med noe technoaktiggreier og Gloria Gaynors I will Survive. Noen som kan hjelpe?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 18:22   #2
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I will survive

Jeg har hørt en slags treningstechnoutgave av den sangen på Itunes. Kan det være den?
I så fall tror jeg du kan finne den på Itunes ved å søke på fitness, Isweat eller bare søker på sangtittel og ser om noen av sangene som kommer opp er hentet fra et treningsalbum.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 18:23   #3
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har hørt en slags treningstechnoutgave av den sangen på Itunes. Kan det være den?
I så fall tror jeg du kan finne den på Itunes ved å søke på fitness, Isweat eller bare søker på sangtittel og ser om noen av sangene som kommer opp er hentet fra et treningsalbum.

Har ikke iTunes. Er det vanskelig å ordne seg?

Gammel 09-09-09, 18:25   #4
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Itunes er ikke vanskelig å ordne seg. Man bare laster det ned fra Itunes.com. Man får hørt utdrag fra sangene før man evt. kjøper. Jeg aner ikke om man får spilt Itunes-sanger på annet enn Ipod.. men du kan i alle fall søke og lytte til deler av sanger uten å kjøpe noe.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 20:21   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Kan det være Hush Hush med Pussycat Dolls?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 20:44   #6
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Kan det være Hush Hush med Pussycat Dolls?

Jaaa den var det. Tusen takk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.