Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Butikk i London med stort utvalg av Dr. Martens?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-09, 21:36   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Butikk i London med stort utvalg av Dr. Martens?

Noen skal til London snart og skal handle med støvler til meg
Jeg har funnet noen helt hvite og høyskaftede (er det riktig ord?) støvler jeg har ønsket meg lenge, men det er på nett.
Hvilken butikk skal jeg sende henne i?

Gammel 09-09-09, 21:42   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Butikk i London med stort utvalg av Dr. Martens?

Har ikke peiling, men kom på at jeg det var noen Dr. Martens sko jeg hadde lyst på for en stund siden og jeg skal til London i oktober. Følger med!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 21:59   #3
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Shellys pleier å ha mye. Det ligger en i Neal Street (tror jeg) i Covent Garden, samt en midt på Oxford Circus (lå i alle fall der før. Lenge siden jeg har vært akkurat der)

Du finner også en store locator inne på www.docmartens.com

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 21:59   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har egen butikk ved Covent Garden - Neal Street?

Prøv hjemmesiden deres, de har sikkert en Store Locator.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 22:00   #5
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

De hadde en egen butikk i Carnaby st. om jeg ikke husker feil. Ligger like ved Liberty's i Regent st.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 22:05   #6
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

De har egen butikk ved Covent Garden - Neal Street?

Prøv hjemmesiden deres, de har sikkert en Store Locator.

Skulle si det samme, bortsett fra at jeg ikke husket gatenavnet.
Hvis den ligger der fortsatt, da!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 22:27   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Disse ønsker jeg meg

Gammel 09-09-09, 22:28   #8
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Takk for butikktips forresten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.