Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-09, 17:38   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?

Jeg spurte mannen i butikken om chip forresten. Han bare ga meg Blikket og informerte om at sånt, nei det solgte de ikke Jeg hadde ikke fått med meg at det var noen ulovlige greier, jeg da

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 17:39   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg spurte mannen i butikken om chip forresten. Han bare ga meg Blikket og informerte om at sånt, nei det solgte de ikke Jeg hadde ikke fått med meg at det var noen ulovlige greier, jeg da

Du finner dem på modchip.no for eksempel. Eller på Finn.

Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 17:41   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Ja det var det jeg kanskje tenkte at det var ulovlig. Jeg jobber med lisensierte produkter selv og er påpasselig med å betale for det jeg bruker både filmer og musikk, programvare osv. Så det hopper jeg nok over. Har faktisk råd til å betale for de tingene vi bruker. Jeg ser ikke store forskjellen på dette og å stjele i butikken.

Gammel 10-09-09, 17:44   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Ja det var det jeg kanskje tenkte at det var ulovlig. Jeg jobber med lisensierte produkter selv og er påpasselig med å betale for det jeg bruker både filmer og musikk, programvare osv. Så det hopper jeg nok over. Har faktisk råd til å betale for de tingene vi bruker. Jeg ser ikke store forskjellen på dette og å stjele i butikken.

Det er IKKE ulovlig å bruke chip. Du kan legge inn de spillene du har kjøpt - det er nemlig lov til å laste ned kopier av spill du har kjøpt, slik at du får alle spillene på en brikke.

Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 17:46   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

aha da skjønner jeg bedre. Det er helt greit en slags samlechip og backup. Det har jeg ikke problemer med.

Gammel 10-09-09, 17:42   #6
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hohohoh- nei det var sikkert ikke poppis det nei...
Vi har kjøpt begge våre på www.digizimo.no. Fin pris, og veldig god service.
DSTT til vanlig DS, og Acekard2i tror jeg storebror sitt til DSi heter. De svarer raskt på mail om man har spørsmål, og hjelper deg å finne det du trenger.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.