|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?Jeg spurte mannen i butikken om chip forresten. Han bare ga meg Blikket og informerte om at sånt, nei det solgte de ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?Ja det var det jeg kanskje tenkte at det var ulovlig. Jeg jobber med lisensierte produkter selv og er påpasselig med å betale for det jeg bruker både filmer og musikk, programvare osv. Så det hopper jeg nok over. Har faktisk råd til å betale for de tingene vi bruker. Jeg ser ikke store forskjellen på dette og å stjele i butikken.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?
Det er IKKE ulovlig å bruke chip. Du kan legge inn de spillene du har kjøpt - det er nemlig lov til å laste ned kopier av spill du har kjøpt, slik at du får alle spillene på en brikke. |
![]() |
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?aha da skjønner jeg bedre. Det er helt greit en slags samlechip og backup. Det har jeg ikke problemer med.
![]() |
#6 |
Passiv
|
Hohohoh- nei det var sikkert ikke poppis det nei... |
![]() |
![]() |
|
|