Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Rimelige fjellstøvler til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-09, 20:43   #1
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rimelige fjellstøvler til barn?

Jeg er på jakt etter "fjellstøvler" til Poden - han har hatt Timberland tidligere som var veldig fine. Noen som vet om butikker som selger sånne nå - forholdsvis rimelige? Evt annet merke, skal ha noe som er mer enn joggesko, men "mindre" enn vinterstøvler. Pustende og vanntette/vannavstøtende. Str 35 eller deromkring.

Gammel 10-09-09, 22:13   #2
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rimelige fjellstøvler til barn?

Har du sett på xxl?

Gammel 10-09-09, 23:10   #3
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Har du sett på xxl?

Nei, jeg kan stikke innom der i morgen. Takk.

Gammel 10-09-09, 23:11   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte noen Norheim-sko til poden, salg på G-sport for noen uker siden.
Har ikke testet de enda, de er for store og på lagring til neste år.
(De kostet en hundrings, og det tilbudet kunne jeg ikke la gå fra meg.)

Men sjekk sportsbutikkene.

Gammel 10-09-09, 23:14   #5
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

G-sport har et (for meg nytt) merke som heter Aretti.
Lille fikk fjellstøvler derfra og er veldig fornøyd. kr 499,-
Hun har tidligere hatt Timberland, som vi også har likt.

http://www.gsport.no/Produkt/371319(...-marka-barnjr/

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 23:15   #6
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Var på Sportshuset i dag, uten større hell. Men da er det altså sportsbutikker som kan ha den type sko da altså? (Jeg skal også ta en liten tur innom Smart Club selv om jeg boikotter den butikken, det var nemlig der jeg kjøpte de han har vokst ut av).

Gammel 10-09-09, 23:18   #7
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

G-sport har et (for meg nytt) merke som heter Aretti.
Lille fikk fjellstøvler derfra og er veldig fornøyd. kr 499,-
Hun har tidligere hatt Timberland, som vi også har likt.

http://www.gsport.no/Produkt/371319(...-marka-barnjr/

Se der ja! Det er sånn type sko jeg er på jakt etter. Da blir det tur innom G-sport også.

Gammel 10-09-09, 23:29   #8
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Du kan evnt. sjekke XXL og Sportshuset (Intersport?). Mener jeg har sett endel type fjellstøvler i reklameblader derfra.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 09:16   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns veldig ofte G-sport har tilbud på fjellstøvler. Jeg kjøpte mine Timberland fjellstøvler på tilbud der i fjor, godt under halv pris. Eldste fikk også fjellstøvler fra G-sport på tilbud i fjor.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 09:22   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kan alle fjellstøvler brukes som vinterstøvler også? Jeg har en leirskoletass, og jeg har ikke lyst til å kjøpe fjellstøvler for å bruke de én uke.

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 09:24   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kan alle fjellstøvler brukes som vinterstøvler også? Jeg har en leirskoletass, og jeg har ikke lyst til å kjøpe fjellstøvler for å bruke de én uke.

Jeg bruker fjellstøvlene mine som vinterstøvler. De er skinn, og helt geniale på vinteren. Når poden blir litt eldre så tror jeg vi gjør samme med ham.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.