|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rimelige fjellstøvler til barn?Jeg er på jakt etter "fjellstøvler" til Poden - han har hatt Timberland tidligere som var veldig fine. Noen som vet om butikker som selger sånne nå - forholdsvis rimelige? Evt annet merke, skal ha noe som er mer enn joggesko, men "mindre" enn vinterstøvler. Pustende og vanntette/vannavstøtende. Str 35 eller deromkring.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Rimelige fjellstøvler til barn?Jeg kjøpte noen Norheim-sko til poden, salg på G-sport for noen uker siden.
|
|
|
#5 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rimelige fjellstøvler til barn?G-sport har et (for meg nytt) merke som heter Aretti. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
thirtysomething
Sv: Rimelige fjellstøvler til barn?Var på Sportshuset i dag, uten større hell. Men da er det altså sportsbutikker som kan ha den type sko da altså? (Jeg skal også ta en liten tur innom Smart Club selv om jeg boikotter den butikken, det var nemlig der jeg kjøpte de han har vokst ut av).
|
|
|
#7 |
|
thirtysomething
Sv: Rimelige fjellstøvler til barn?
Se der ja! Det er sånn type sko jeg er på jakt etter. Da blir det tur innom G-sport også.
|
|
|
#8 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rimelige fjellstøvler til barn?Du kan evnt. sjekke XXL og Sportshuset (Intersport?). Mener jeg har sett endel type fjellstøvler i reklameblader derfra. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Rimelige fjellstøvler til barn?Jeg syns veldig ofte G-sport har tilbud på fjellstøvler. Jeg kjøpte mine Timberland fjellstøvler på tilbud der i fjor, godt under halv pris. Eldste fikk også fjellstøvler fra G-sport på tilbud i fjor.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Rimelige fjellstøvler til barn?Kan alle fjellstøvler brukes som vinterstøvler også? Jeg har en leirskoletass, og jeg har ikke lyst til å kjøpe fjellstøvler for å bruke de én uke. |
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Rimelige fjellstøvler til barn?
Jeg bruker fjellstøvlene mine som vinterstøvler. De er skinn, og helt geniale på vinteren. Når poden blir litt eldre så tror jeg vi gjør samme med ham.
|
|
![]() |
|
|