|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du sagt noe?Dårlig dag i dag Torsken :klapper på hodet: |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du sagt noe?Jeg ville også sagt fra ved neste møte,- men på en hyggelig og grei måte.
|
|
|
#27 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du sagt noe?Eksen min kom hjem fra luftetur med hunden en kveld og sa at han trodde han nok fremsto som sintere enn han var, for han hadde bedt en mann om å plukke opp etter hunden sin, og mannen endte opp med å plukke opp med hendene, for han hadde ikke pose.
|
|
|
#28 |
|
saftig
|
Sv: Ville du sagt noe?
Hoi!
|
|
|
#29 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Mellom barken og veden
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han glemte nok aldri hundeposen sin igjen...
|
|
|
#32 |
|
Smugleser
|
|
|
|
#33 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ville du sagt noe?Jeg hadde sagt i fra. "Hei du, jeg så du ikke plukket opp etter hunden din i dag morges. Regner med at du hadde glemt pose, men siden barna ofte leker det er det fint om du husker det heretter". Etterfulgt av et sjarmerende, men litt giftig smil.
|
|
|
#34 |
|
Ser flere sider enn..
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du sagt noe?Hadde det vært en ukjent person ville jeg ropt: "HEY! Plukk opp hundskiten din! (Det har skjedd et par ganger gjennom årene også. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
...we have cookies
|
Sv: Ville du sagt noe?Jeg hadde sagt i fra ved første anledning. I nabolaget vårt er det noen som ser ut til å konsekvent ikke plukke opp etter hunden sin. Jeg blir like pissed og forbanna hver gang, for min hund synes jo det er så spennende med andres bæsj. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ville du sagt noe?Mye mulig jeg hadde funnet en pose, og ropt etter ham: "Unnskyld - ser du ikke hadde med pose til hunden din. Se her har du en, så slipper du gå hjem og hente, og folk slipper risikere tråkke i møkka mens du er borte."
|
|
|
#37 |
|
TittelTøs
|
Sv: Ville du sagt noe?Jeg ville ha sagt noe. Her vi bor, har det lenge vært et problem med hunde-luftere som har slengt poser inni buskaset. Eller latt kabler ligge igjen. Rett utenfor huset vårt.
|
|
|
#38 |
|
saftig
|
Jeg er fristet til å gjøre det samme med all kattedritten som flyter her, for det er sannelig ikke noe bedre med kattedrit i plen, bed og sandkasser.
|
|
|
#39 |
|
TittelTøs
|
Ja, det synes jeg du skal gjøre. Har selv katt, men hadde skjønt det om noen kom med dritten, for jeg blir flau på vår katts vegne når han har hele vår hage, men velger noen andres.
|
|
|
#40 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Ville du sagt noe?Jeg hadde absolutt sagt i fra! Hvis det er en jeg hadde hatt litt kontakt med tidligere hadde jeg sikkert kjøpt en rull hundeposer til ham, gitt den til ham og sagt med en spøkefull tone: "Jeg så deg, jeg!
|
![]() |
|
|