Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ville du sagt noe?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 10:34   #21
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du sagt noe?

Dårlig dag i dag Torsken :klapper på hodet:

Jeg hadde, håper jeg, sagt i fra. Hundebæsj er det værste jeg vet.
Jeg kunne nok fint sagt i fra neste gang jeg så mannen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:35   #22
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville også sagt fra ved neste møte,- men på en hyggelig og grei måte.

Gammel 11-09-09, 10:39   #23
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror i alle fall ikke jeg skal gjøre som en annen nabo fortalte meg hun gjorde: Hun plukket opp dritten og la den på trappen til eieren.

Gammel 11-09-09, 11:09   #24
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, helten foreslår at vi tar bilde av den og tagger eieren på Facebook.

Gammel 11-09-09, 11:10   #25
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Haha, helten foreslår at vi tar bilde av den og tagger eieren på Facebook.

Hoho, veldig bra tenkt!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:10   #26
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde definitivt sagt fra.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:16   #27
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eksen min kom hjem fra luftetur med hunden en kveld og sa at han trodde han nok fremsto som sintere enn han var, for han hadde bedt en mann om å plukke opp etter hunden sin, og mannen endte opp med å plukke opp med hendene, for han hadde ikke pose.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:17   #28
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eksen min kom hjem fra luftetur med hunden en kveld og sa at han trodde han nok fremsto som sintere enn han var, for han hadde bedt en mann om å plukke opp etter hunden sin, og mannen endte opp med å plukke opp med hendene, for han hadde ikke pose.

Hoi!

Gammel 11-09-09, 11:19   #29
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:29   #30
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Han glemte nok aldri hundeposen sin igjen...

Gammel 11-09-09, 11:30   #31
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Plukk den opp i en pose og legg på trappa hans.

Gammel 11-09-09, 11:30   #32
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Akkurat i dag hadde jeg sikkert stormet ut på trappa, hyttet med nevnen og bjeffet «Eyh! Du må da for i $%&%$&$ rydde opp skiten etter bikkja di, det leker jo unger her stadig vekk som kommer til å tråkke i dritten din!». Også hadde han sikkert svart «Jammen, jeg har bare glemt posene hjemme, og er på vei dit for å hente en», også hadde jeg mistet hele piffen og sett ut som en blanding av og . :innser:

En annen dag hadde jeg sikkert bare blitt stående ved vinduet og .

av torskens selvinnsikt.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:30   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde sagt i fra. "Hei du, jeg så du ikke plukket opp etter hunden din i dag morges. Regner med at du hadde glemt pose, men siden barna ofte leker det er det fint om du husker det heretter". Etterfulgt av et sjarmerende, men litt giftig smil.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:07   #34
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Hadde det vært en ukjent person ville jeg ropt: "HEY! Plukk opp hundskiten din! (Det har skjedd et par ganger gjennom årene også. )

Hadde det vært en jeg kjenner ville jeg ropt: "Xxxxx. Mangler du pose?" "Jeg kan hente en til deg." Og så ville jeg "unnskyldt meg selv" med at det blir jo så heselig om hundebæsjen ligger igjenn slik at barna kan trampe i den.

Hadde jeg sett det, uten å fått sagt noe da det skjedde, ville jeg tatt det opp neste gang jeg så han. "Den hundebæsjen fra du lufta hunden på fredag ligger fortsatt på plana til ..... , det hadde vært til fint om du fjerna den." Da ville det jo vært all mulighet til ærbar retrett, om at han hadde glemt pose og glemt det så videre.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:58   #35
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde sagt i fra ved første anledning. I nabolaget vårt er det noen som ser ut til å konsekvent ikke plukke opp etter hunden sin. Jeg blir like pissed og forbanna hver gang, for min hund synes jo det er spennende med andres bæsj. Hadde jeg bare visst hvem det var...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:01   #36
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye mulig jeg hadde funnet en pose, og ropt etter ham: "Unnskyld - ser du ikke hadde med pose til hunden din. Se her har du en, så slipper du gå hjem og hente, og folk slipper risikere tråkke i møkka mens du er borte."

Gammel 11-09-09, 13:02   #37
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville ha sagt noe. Her vi bor, har det lenge vært et problem med hunde-luftere som har slengt poser inni buskaset. Eller latt kabler ligge igjen. Rett utenfor huset vårt.
Mannen samlet det opp i en haug og skrev et skilt om at hundeeiere vennligst kunne ta med seg posene og kaste de i søppelbøtta bare noen hundre meter lenger borte, eller låne vår. Kunne ønske vi kunne slenge på en når vi gjorde det.

En nabo, som fikk med seg hvem det var som kastet hver gang, samlet det opp, og puttet det i postkassa til vedkommende. Mens vedkommende så på.

Gammel 11-09-09, 13:04   #38
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

En nabo, som fikk med seg hvem det var som kastet hver gang, samlet det opp, og puttet det i postkassa til vedkommende. Mens vedkommende så på.

Jeg er fristet til å gjøre det samme med all kattedritten som flyter her, for det er sannelig ikke noe bedre med kattedrit i plen, bed og sandkasser.

Gammel 11-09-09, 13:06   #39
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg er fristet til å gjøre det samme med all kattedritten som flyter her, for det er sannelig ikke noe bedre med kattedrit i plen, bed og sandkasser.

Ja, det synes jeg du skal gjøre. Har selv katt, men hadde skjønt det om noen kom med dritten, for jeg blir flau på vår katts vegne når han har hele vår hage, men velger noen andres.

Gammel 11-09-09, 13:08   #40
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde absolutt sagt i fra! Hvis det er en jeg hadde hatt litt kontakt med tidligere hadde jeg sikkert kjøpt en rull hundeposer til ham, gitt den til ham og sagt med en spøkefull tone: "Jeg så deg, jeg! ".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.