Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 10:23   #121
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Denne setningen er litt tvetydig, er den ikke? Jeg skulle gitt mye for en kjole fra din hånd.

Jeg også!

Gammel 11-09-09, 10:24   #122
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg på meg dette skjørtet, en sort topp, sorte strømpebukser, hvite sko med rund tupp og et stoort smykke. Sosialarbeider-Looken altså.

Skjørtet er foresten sydd av gardinstoff fra Ikea.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:25   #123
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

- Lee Marion:

- Hvit bluse fra HM (fra i fjor så den finnes ikke på nettsidene lenger)
- Beige cardigan fra GAP
- sorte støvletter fra Bianco

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:35   #124
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Hasselnøtt og Elinblu - kule sko. Hvem/hva/hvor?

Jeg har tatt på meg en strikkekjole fra Boden idag. Fulgte faktisk underkjole med, pluss for det. Hvit strømpebukse i ull fra Pierre Robert, brune støvletter med høy hæl.

Jeg driver og går opp i vekt for tida og er særdeles lite fornøyd med meg selv, så dette kjolestuntet var et ledd i å snu det negative bildet og i et håp om at jeg snart skal begynne å bli snill mot kroppen min.

Gammel 11-09-09, 10:36   #125
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Hvor, hvor, HVOR kjøper du skoene dine?

I dag har jeg på meg lyse gravidolabukser med en passform som gjør lårene enda litt bredere enn det de er, lilla singlet og grå, lang cardigan som er kneppet rett over kulen. Slitte, klassiske addidas - hvite med lilla striper med glitter i. Håret er løst for en gangs skyld, noe som gjør at jeg føler meg flat og dratt i trynet.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:38   #126
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hvor, hvor, HVOR kjøper du skoene dine?

De første har jeg kjøpt på nett og de andre på Tveita-senteret. Det er to veldig like modeller. Du får dem også her, om enn ikke i petrolfargen: www.ramonaskosalon.no.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:39   #127
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

De første har jeg kjøpt på nett og de andre på Tveita-senteret. Det er to veldig like modeller. Du får dem også her, om enn ikke i petrolfargen: www.ramonaskosalon.no.

Takk! De var utrolig fine. Er de gode å gå i?

Gammel 11-09-09, 10:40   #128
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

I dag har jeg på meg Skvettens gamle Better Bodies bukser som jeg simpelthen elsker + en hvot t trøye, raggsokker og fleecejakke.

De er deilige, Camomilla.

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Stilig!

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:43   #129
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! De var utrolig fine. Er de gode å gå i?

Helt vidunderlige! Merk at de er veldig små i størrelsen. Ellers anbefaler jeg denne tråden, som i sin helhet er tilegnet de Fly London-modellene.

Gammel 11-09-09, 10:51   #130
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Mørkeblå jeans fra Vila, offwhite bluse fra indiska med broderier i orange, turkis, burgunder og blå, hvit singlet under, dog martens på beina, type Mary Jane's, (sorte sokker, hvit truse, og en av mine nye fine bh-er i rett størrelse...)
Og på vei til jobb: en snakk gul, skrikende sykkeljakke, hjelm og sykkelhansker. (Og likevel blir jeg forbisyklet?? : skingrestemme :

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:54   #131
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en lang, sjokoladebrun tunika fra InWear, gravidetights i dongeristoff fra H&M, en petrolfarget, kort cardigan og matchende petrolfarget skjerf. Sko blir en stor utfordring siden jeg har bena fulle av vann i dag. Det blir nok de største sandalene mine.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 15-09-09 kl 14:29.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:54   #132
Skvetten
Passiv

Standard

Utvasket truse men fin bh. Kosejoggebukse i velur, grå. Teknisk genser, farget lyseblå. Et syn for guder.

Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 10:55   #133
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har svart høyhalset knelang strikkekjole (Vavite) som er ettersittende over brystet og øverst og nederst på ermene, og svart strømpebukse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:02   #134
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har svart høyhalset genser. Grå/svart jeans. Svarte støvletter og en slik jakke som hun under utenpå. Jeg har også et sebrastripete sjal med litt gull i.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 11:03   #135
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Helt vidunderlige! Merk at de er veldig små i størrelsen. Ellers anbefaler jeg denne tråden, som i sin helhet er tilegnet de Fly London-modellene.

NAI! Har de kilehæl? Nai!

Gammel 11-09-09, 11:04   #136
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

NAI! Har de kilehæl? Nai!

Ja, nesten litt platå, faktisk. De er mye nettere på foten enn de ser ut på bilder, synes jeg.

Gammel 11-09-09, 11:09   #137
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Ja, nesten litt platå, faktisk. De er mye nettere på foten enn de ser ut på bilder, synes jeg.

Jeg kan gi de en sjanse. De så veldig fine ut på deg. Men jeg har problemer med kilehæl, altså. Fillern og, jeg leter og leter etter de perfekte pumps til hverdagsbruk.

Gammel 11-09-09, 12:33   #138
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jada, så har jeg somla meg i dusjen og kledd på meg litt finere klær

Jeans fra tja.. Husker ikke. Bluse fra Bruuns Bazar og sko fra El Naturista.

Gammel 11-09-09, 13:11   #139
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

:myser: Hvilke El Naturista-sko har du, Camomilla? De ser fine ut!

Gammel 11-09-09, 13:18   #140
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det er disse Salt

Tror ikke jeg har hatt bedre sko med hel på føttene mine noen gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.