Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP-valget 2009

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket parti ville du stemt på i dag?
Rødt 6 2,06%
SV 53 18,21%
Arbeiderpartiet 112 38,49%
SP 10 3,44%
Venstre 49 16,84%
KrF 6 2,06%
Høyre 42 14,43%
FrP 13 4,47%
Deltakere: 291. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 22:34   #161
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP-valget 2009

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Nei, jeg synes bare det er rart at man f.eks. stemmer FrP (her inne) og så ikke skriver i tråden at man gjør det. Er det fordi man skammer seg over hvem man stemmer på, eller er det fordi man innser at man er i minoritet her inne?

Jeg er glad for at det var det du mente, og er enig.

Gammel 11-09-09, 22:58   #162
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og ja, jeg vet at dersom alle hadde stemt Venstre så hadde det blitt et stort Venstre. Og en stemme på AP nå er en stemme mot FrP i regjering. Så derfor ble det sånn denne gangen. Taktisk.

Jeg tenker nå litt det samme. Jeg er livredd for at FrP skal komme i en maktposisjon og oppgitt over at Høyre muligens kan tenke seg et samarbeid
Jeg ønsker å stemme venstre men vurderer nå å gi min stemme til AP. Allt er bedre enn FrP ved makten.

Sist redigert av Michelle : 11-09-09 kl 23:41. Årsak: Manglende r.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 23:07   #163
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Jeg tenker nå litt det samme. Jeg er livredd for at FP skal komme i en maktposisjon og oppgitt over at Høyre muligens kan tenke seg et samarbeid
Jeg ønsker å stemme venstre men vurderer nå å gi min stemme til AP. Allt er bedre enn FP ved makten.

FP ved makten med tanke på hvor stort SV er her inne, så er jeg tilbøyelig til å være enig

Gammel 11-09-09, 23:35   #164
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

FP ved makten med tanke på hvor stort SV er her inne, så er jeg tilbøyelig til å være enig

Jeg også

Gammel 11-09-09, 23:39   #165
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Mente selvsagt at allt annet er bedre enn Frp.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 00:15   #166
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg lurer på hvor mange som har skiftet standpunkt på bakgrunn av sittende regjerings resultater eller mangel på resultater (alt ettersom).

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 00:24   #167
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg bare kjenner at jeg ELSKER "partibarometeret" på FP.

Gammel 12-09-09, 00:25   #168
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Resultatet her inne er stålende sett med mine øyne Hadde det enda blitt sånn etter valgdagen.

Gammel 12-09-09, 11:03   #169
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Blir nok HØYRE her, selv om de fleste tester jeg tar sier FRP. Men jeg kommer nok til å stemme H ja.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 14:44   #170
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Nei, jeg synes bare det er rart at man f.eks. stemmer FrP (her inne) og så ikke skriver i tråden at man gjør det. Er det fordi man skammer seg over hvem man stemmer på, eller er det fordi man innser at man er i minoritet her inne?

Akkurat FrP kan jeg veldig godt forstå om folk ikke vil fortelle om på FP, siden det er en så klar og aggressiv majoritet som er mot FP her.

Og generelt også så synes jeg det er veldig forståelig om folk ikke vil si hva de stemmer, enten det nå er for å unngå krangel med folk de ikke vil krangle med, eller fordi de vil slippe å "offentlig" forsvare et valg som de kanskje har tvilt seg frem til og fremdeles er usikre på om var riktig. Jeg er ikke vant til/vokst opp med at folk har uttalt partipolitisk tilhørighet, så det er kanskje litt derfor jeg synes hva man stemmer på er en privatsak hvis man ønsker det.

Gammel 12-09-09, 17:17   #171
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg finner ikke stemmeseddelen min. Er det krise?

Gammel 12-09-09, 17:19   #172
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg finner ikke stemmeseddelen min. Er det krise?

Valgkortet ditt, mener du? Nei, det er ikke nødvendig, det holder med legitimasjon (men det må du huske).

Gammel 12-09-09, 17:22   #173
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Det mangler et alternativ for oss som ikke har stemmerett.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 17:23   #174
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det mangler et alternativ for oss som ikke har stemmerett.

Neida, spørsmålet er jo hvilket parti du ville stemt på.

Gammel 12-09-09, 19:44   #175
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høyre.
Har tatt de valgtestene,har fått 3 forskjellig resultat .Først Høyre (),så KrF() og tilslutt AP().De er jo helt på trynet.

Gammel 12-09-09, 19:47   #176
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har stemt FrP ved tidligere valg,men i år stemmer jeg på Høyre og Erna.

Gammel 13-09-09, 23:28   #177
Ollebolle
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
Ollebolle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så bra å sjå at folk har vet her inne.
Raudgrøn regjering må sitte!
(Dermed har eg sagt litt, men ikkje alt, om kva eg meiner er rett).
(Eit hint er jo at eg er forelder, pedagog - og opptatt av skule- og barnehagepolitikk.)

Gammel 13-09-09, 23:52   #178
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ollebolle, her.

Så bra å sjå at folk har vet her inne.
Raudgrøn regjering må sitte!
(Dermed har eg sagt litt, men ikkje alt, om kva eg meiner er rett).
(Eit hint er jo at eg er forelder, pedagog - og opptatt av skule- og barnehagepolitikk.)

Etter mitt hjerte kunne det gjerne blitt en ren AP-regjering.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.