|
|
#24 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BodenGod grunn til å holde kontakt med sine kompiser i EU, og finde på masse unnskyldninger for å besøke dem ! Da får man varene sendt dit og slipper alle gebyrer, toll og MVA. Har gjort det med Mulberry 2 ganger, og med danke barneklær.
|
|
|
#25 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BodenJepp. Da har jeg tatt en titt og bestillt en haug med klær... til guttene. Flotte farger og applikasjoner, især for eldsten som har en litt vanskelig størrelse (12 år) og blir helt utvasket av de tradisjonelle guttefargene (mørkeblond hår og blek hud). Det går i en del danske klær til ham ellers, men vores lokale Name It butikk er borte og Molo blir fort grisedyr.
|
|
|
#26 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Boden
Hah! Da rekker du kanskje å bestille med ekspresslevering til dit hvor han bor?
|
|
|
#27 |
|
Fortynnet
|
Sv: BodenHar sendt ham sms med adresse til butikken i London, med ønskeliste. Han skulle prøve å komme seg dit i morgen. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Fortynnet
|
Sv: BodenJo, virkelig fin side. Har vært syk og hatt altfor god tid til å studere den. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Epikur
|
Sv: BodenHvordan er de i størrelse?
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: BodenMå momses inn |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Fortynnet
|
Sv: BodenJeg lagde en tråd om størrelsene i går. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
intro
|
Det står masse om avgiftene i de første innleggene av tråden. Jeg kjenner at gnieren i meg faktisk vinner i dette tilfellet, og jeg slår fra meg Boden-kjøp med tungt hjerte. Klærne er akkurat på min mentale smertegrense prismessig i utgangspunktet, og med porto og alt styr blir det for dyrt til at jeg kan forsvare det for meg selv.
|
|
|
|
#34 |
|
intro
|
Ja, det er et annet moment som gjør at det utgår for meg.
|
|
|
|
#36 |
|
Bare sær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller når man er 18 ifølge brystmål, 16 ifølge midjemål, og 14 ifølge hoftemål. Og vil ha kjole.
|
|
|
#37 |
|
Men først, kaffe!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BodenDet er et skjørt der inne jeg nesten ikke kan glemme. Det hadde vært "helt meg" rett og slett, og jeg er så sær så slikt skjer ikke ofte. Hmm. |
|
|
|
![]() |
|
|