Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FPs store valgdagsmåling

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket parti har du stemt på? (Ingen må se på resultatet før etter kl 21)
Arbeiderpartiet 81 35,37%
SV 49 21,40%
SP 7 3,06%
Venstre 35 15,28%
Høyre 37 16,16%
Frp 11 4,80%
Krf 3 1,31%
Rødt 4 1,75%
Norges kommunistiske parti 0 0%
Pensjonistpartiet 0 0%
Kristent samlingsparti 0 0%
Det liberale folkepartiet 0 0%
De grønne 1 0,44%
Samtidspartiet 0 0%
Sentrumsalliansen 0 0%
Samfunnspartiet 0 0%
Kystpartiet 1 0,44%
NorgesPatrioten 0 0%
Demokratene 0 0%
Andre ... 0 0%
Deltakere: 229. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 22:17   #41
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs store valgdagsmåling

Jeg har stemt (demoktratene så klart!).

Venstre 4,5% på NRK-målingen. Jeg som føler at jeg bare omgir meg med venstrefolk. :FP-miljøskadd:

Gammel 14-09-09, 22:19   #42
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Venstre 4,5% på NRK-målingen. Jeg som føler at jeg bare omgir meg med venstrefolk. :FP-miljøskadd:

Ja, det er farlig å henge her inne. Man kan bli lurt til å tro at verden er bedre enn den er.

Gammel 14-09-09, 22:21   #43
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg også menger meg mest med venstrefolk... Glemmer at der finnes andre.

Gammel 14-09-09, 22:46   #44
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har stemt.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

På meg kan det virke som om at Venstre har et stort image-problem. Jeg oppfatter Venstre som et moderne parti, et parti som mange i dagens samfunn antageligvis er mye enige med, egentlig. Særlig når det gjelder verdier tror jeg, men også andre felt. Jeg synes derfor det er merkelig at de muligens får lavere oppslutning enn både Krf og Sp, som jeg oppfatter som mer gammeldagse (i hvert fall ikke i takt med dagens holdninger og verdier) nisjepartier.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:53   #45
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemte i går og stemte taktisk denne gangen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:56   #46
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde Venstre jobba mot venstre hadde eg sterkt vurdert å stemme på dei, men så lenge dei støttar ei borgarleg regjering og Høgre-skulen så kjem det ikkje på tale.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:02   #47
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Venstre vipper på sperregrensen. Ute i verden altså, ikke her inne. SV går også tilbake. Alle "miljøpartier"...

Gammel 14-09-09, 23:04   #48
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker FP-målingen bedre enn RL-målingen.

Gammel 14-09-09, 23:11   #49
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Venstre vipper på sperregrensen. Ute i verden altså, ikke her inne. SV går også tilbake. Alle "miljøpartier"...

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:12   #50
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg har i alle år vingla mellom SV og AP. I år gjekk stemma til AP.

Gammel 15-09-09, 00:50   #51
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Ja, var det ikke slik det skulle stemmes?

Joda. Det var helt riktig om du skulle stemme Frp.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.