|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Polarn O. Pyret yttertøyJeg har sett på en grisefin allværsjakke til lillebror i dag, som var rutete rød og oransje Sist redigert av Left : 14-09-09 kl 13:13. |
|
|
|
#2 |
|
Viser tenner
|
Sv: Polarn O.Pyret yttertøyLillesøster hadde todelt Po.P-dress i fjor, og både jeg, snuppa og barnehagen var veldig fornøyd. Den var endel tyngre enn Reima-dressen, men har veldig god passform og er vanntett.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Polarn O. Pyret yttertøyVi kjøpte en lik i våres, og har vært veldig fornøyd. Den er myk og god, gode strammingsmuligheter og en veldig ok hette.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Polarn O. Pyret yttertøyVi har fleecejakken i tillegg. Den passer veldig fint under, og gjør at den er lettere å tørke.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Polarn O. Pyret yttertøyHm - ok, jeg får vurdere skikkelig. Den virket som sagt veldig god. |
|
|
|
#10 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Polarn O. Pyret yttertøyJeg er veldig fornøyd med yttertøyet fra pop, bruker det i stedet for regntøy. Jeg synest også det puster bedre enn reima og troll, selv om barnehagen har kledd ungen med tykk ull under varm vinterdress på milde dager har vesla vert akkurat passe varm. Fleesejakken er mye i bruk her, den er vindtett og tåler en liten regnbyge. Jeg mener denne er langt bedre enn skogstad, om du ville ha noen sammenligninger.
|
|
|
|
#11 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Polarn O. Pyret yttertøyJeg er så langt fornøyd med kvaliteten på pop-tøyet, og jeg tenker at selvom det koster litt og gutten din vokser ut av det i løpet av våren, så er jo dette lett omsettelig og du vil kanskje få igjen halve prisen ved salg.
|
|
|
#12 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Polarn O. Pyret yttertøyJeg bruker yttertøysettene ofte i to sesonger.
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Polarn O. Pyret yttertøyDet høres jo ut som om dette er noe vi må seriøst vurdere. Slipper man regntøy også, så hadde jeg ikke blitt lei meg. |
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Polarn O. Pyret yttertøyDen jakken er nyyydelig IRL! Vi har hatt jakker fra P.o.P og vært veldig fornøyde.
|
|
|
#16 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Polarn O. Pyret yttertøyDen jakken er kjempefin |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Polarn O. Pyret yttertøyDen er en del billigere i Sverige, så vurderer å ta en harrytur. Skal vel det allikvel sikkert, så gjør den bare litt lenger. |
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Polarn O. Pyret yttertøyJeg har også betalt 795,- for vår/høst-jakka. |
|
|
|